با قرعه اخیر جام حذفی؛

جدال سرخابی‌ها به عدد ۴ رسید

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۲۶۲۳
جدال سرخابی‌ها به عدد ۴ رسید
دو تیم پرسپولیس و استقلال در ادامه این فصل فوتبالی باید برای سومین‌بار برابر هم قرار بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با قرعه‌ کشى مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور مشخص شد پرسپولیس و استقلال در ادامه این فصل فوتبالی باید برای سومین بار برابر هم قرار بگیرند که این دیدار مصاف چهارم 2 تیم در تاریخ برگزاری رقابت‌های جام حذفی محسوب می‌شود.

اولین دیدار این تیم ها در جام حذفی به حدود 32 سال قبل بر می‌گردد که  2 تیم در  اسفند 67 در مرحله یک چهارم نهایى روبروی هم قرار گرفتند که پرسپولیس پس از جدال 120 دقیقه‌ای در ضربات پنالتی، با برتری 4-2 برنده شد و موفق شد راهی نیمه نهایی شده و حریف شاهین اهواز شود.

پس از آن در  فینال جام حذفى فصل فوتبالی،  78-77 یعنی در 20 تیر ماه سال 78 پرسپولیس با برتری 2 بر یک و با گل‌های مهدی هاشمى‌نسب و افشین پیروانى مقابل گل سهراب بختیارى‌زاده برنده فینال شد و جام را بالای سر برد.

بازی سوم این 2 تیم در جام حذفی مربوط به 18 آذر 1390 در مرحله  یک چهارم نهایی  بود که  در آن دیدار استقلال با درخشش مجتبى جبارى (2گل) و اسماعیل شریفات پرسپولیس را شکست داد و جواز حضور در بازی نیمه نهایی را به دست آورد و حالا پرسپولیس و استقلال در چهارمین مصاف خود در جام حذفی باید به دیدار هم بروند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز