سعید بیگی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال نتایج خوبش را مدیون جاه‌طلبی مجیدی است/ فرهاد برای اثبات‌ خود نیاز به قهرمانی دارد

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۵:۰۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۲۷۰۲
استقلال نتایج خوبش را مدیون جاه‌طلبی مجیدی است/ فرهاد برای اثبات‌ خود نیاز به قهرمانی دارد
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال نتایج خوبش را مدیون جاه طلبی مجیدی است و فرهاد برای اثبات‌ خودش نیاز به قهرمانی در جام حذفی دارد.

سعید بیگی، پیشکسوت استقلال، درباره دیدار استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: من برخلاف برخی از دوستان که می‌گویند کاش در فینال به‌هم می‌خوردیم، مخالف این اتفاق بودم. به نظرم تقابل دو تیم در مرحله نیمه نهایی از فینال جذاب‌‌تر است. استقلال در حال حاضر روند خوبی دارد و قطعا در این دیدار از پرسپولیس از نظر روحی و روانی می‌تواند سرتر باشد.

او ادامه داد: همانطور که گفتم استقلال الان شرایط خیلی خوبی دارد و این به دلیل جاه‌طلبی فرهاد مجیدی است. در دوره‌ای به‌خاطر نتایج ضعیف خیلی از فرهاد انتقاد شد و هجمه‌های زیادی به سمتش آمد ولی الان نشان داد می‌تواند انتظارات را برآورده کند. تجربه ثابت کرده هر وقت مربی در آخر فصل نتایج خوبی را کسب کرده فصل جدید را هم با قدرت شروع کرده است.

بیگی با اشاره به شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت: از نظر فنی نمی‌توانم نظر خاصی بدهم اما مجیدی این روزها هم مخالفین زیادی دارد و باید برای اثبات خودش هم که شده تلاش کند نتیجه خوبی را در جام حذفی به دست بیاورد. استقلال اکثرا در این جام قهرمان بوده و امیدوارم این‌بار هم این قهرمانی تکرار شود.

هافبک اسبق استقلال در پایان درباره پیروزی 2 بر صفر آبی‌پوشان مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و بعد از مدت‌ها اولین بازی بود که آن را کامل تماشا کردم. استقلال هم در خط دفاع و هم در خط حمله خیلی حساب شده عمل کرد و در نهایت هم توانست یک برد ارزشمند را به دست بیاورد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز