ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

درس دوباره استقلال به سپاهان/ بی‌برنامگی عجیب فدراسیون والیبال/ امیر، امیرانه نرفت!

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۴۳۱۱۳
درس دوباره استقلال به سپاهان/ بی‌برنامگی عجیب فدراسیون والیبال/ امیر، امیرانه نرفت!
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: استقلال

رقابت‌های جام حذفی در مرحله یک‌چهارم ‌نهایی با برگزاری یک دیدار پایان یافت که در آن تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماند. دوئل بزرگ حذفی با شکست طلایی‌پوشان همراه شد و این تیم از صعود به یک‌چهارم نهایی بازماند. سپاهان و استقلال برای دومین بار در 9 روز مقابل هم صف‌آرایی کردند و زردپوشان همانند بازی قبلی، بازهم شکست را پذیرا شدند تا کلکسیون ناکامی‌های این فصلش کامل شود.

بازنده هفته: پرسپولیس

در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید. پرسپولیس در شب برگزاری جشن قهرمانی خود مغلوب ذوب‌آهن شد تا نوار شکست ناپذیری این تیم قطع شود. این اولین شکست پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در لیگ برتر بود. از زمان روی کار آمدن یحیی، سرخ‌پوشان در 12 دیدار خود، 10 بازی را برنده از زمین خارج شده و فقط مقابل استقلال و نساجی مازندران به نتیجه مساوی رضایت داده بودند و حالا در سیزدهمین دیدار مغلوب ذوب‌آهن شدند.

شخصیت هفته: امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی که روزهای سختی را در سپاهان سپری می‌کرد در نهایت بعد از حذف از جام حذفی و از دست دادن امید کسب سهمیه استعفا کرد. قلعه‌نویی 3 بار با استقلال و 2 بار با سپاهان به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده، 2 بار نیز با استقلال جام حذفی را از آن خود کرده و به همراه تیم ملی ایران، به مقام قهرمانی بازی‌های غرب آسیا رسیده تا به عنوان پرافتخارترین مربی ایرانی شناخته شود.

پیشنهاد هفته: هفته 29 رقابت‌های لیگ برتر

رقابت‌های هفته 29 لیگ برتر فوتبال با برگزاری 8 دیدار در حالی برگزار خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها دو تیم استقلال و پیکان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. شاگردان مجیدی در حال حاضر با 49 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و برای تثبیت جایگاه‌شان به پیروزی در این جدال نیاز دارند. پیکانی‌ها هم  که در حال حاضر در خطر سقوط هستند پیروزی در این دیدار برای آنها حکم عبور از بحران را دارد. در دیگر بازی جذاب هفته دو تیم ماشین سازی تبریز و تراکتور دربی ترک زبان را برگزار خواهند کرد.

نقد هفته: قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال

مراسم قرعه‌کشی سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال بیستم مردادماه با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که پیش از این عنوان شده بود تعیین مسابقات و برنامه بازی‌ها قرعه‌کشی خواهد شد اما به طور ناگهانی اعلام شد تعیین حریفان سیدبندی شده و ظرف چند روز آینده تاریخ و ساعت بازی‌ها اعلام خواهد شد. بر این اساس تیم‌های یک تا هفت در هفته اول میزبان و تیم‌های هشتم تا چهاردهم میهمان هستند و یک هفته در میان تغییر می‌کند. بی‌شک تغییر برنامه ناگهانی فدراسیون خبر از بی‌برنامگی در این فدراسیون می‌دهد و آینده‌ای مبهم را برای برگزاری مسابقات شاهد خواهیم بود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز