محمد علیپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برنامه‌های مجازی و مسابقات آنلاین ادامه خواهد داشت/ یکی از جذاب‌ترین رشته‌ها برای دوران قرنطینه دارت است

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۵:۲۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۳۶۱۶
برنامه‌های مجازی و مسابقات آنلاین ادامه خواهد داشت/ یکی از جذاب‌ترین رشته‌ها برای دوران قرنطینه دارت است
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: اگر شرایط شیوع ویروس کرونا به همین شکل پیش برود، برنامه‌های مجازی و مسابقات آنلاین خود را ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد علیپور، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در خصوص فعالیت‌های انجمن‌های زیر نظر آن در عرصه ورزش همگانی طی دورانی که ورزش قهرمانی تعطیل بوده، عنوان کرد: رشته‌های زیر نظر فدراسیون ما عموما بعد قهرمانی دارند اما رشته‌هایی نیز هستند که ماهیت همگانی دارند. یکی از رشته‌های جذابی که امکان انجام آن در خانه هم وجود دارد، دارت است که مسابقات آنلاین زیادی در این رشته را توانستیم طی دوران قرنطینه برگزار کنیم. انجمن‌های دیگر نیز رقابت‌های آنلاین خیلی خوبی را برگزار کردند.

علیپور افزود: علاوه بر این کلاس‌های عمومی و آموزشی نیز داشتیم. از اواخر اسفندماه تا اوایل اردیبهشت ماه کلیپ‌های ورزشی از رشته‌های مختلف زیر نظر انجمن‌ها به صورت کوتاه درست می‌کردیم تا مردم بتوانند در منزل خود از آن‌ها استفاده کنند. در 8 رشته مسابقات آنلاین برگزار کردیم تا ورزشکارانی که از رقابت دور هستند، بتوانند در برنامه‌هو شرکت کنند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: طی این دوران در عرصه ورزش همگانی از طریق ساخت ویدیوهای ورزشی فعالیت داشتیم و آن‌ها را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار می‌دادیم تا از طریق آن کانال مردم بتوانند استفاده کنند. فکر می‌کنم شرایط طی چند ماه آینده هم به همین شکل پیش برود، ما هم سعی می‌کنیم این روش را ادامه دهیم و اغلب انجمن‌ها برنامه‌های مجازی خود را داشته باشند. مسابقات انجمن‌ها چه در بعد همگانی و چه در بعد قهرمانی، به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و این روند را ادامه خواهیم داد. امیدوارم هرچه زودتر این مساله برطرف شود تا فعالیت‌های ورزشی به روال طبیعی خود برگردد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز