در حوزه فناوری‌های ورزشی صورت می‌گیرد؛

فراخوان رویداد جذب سرمایه برای استارت آپ‌های فعال

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۷:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۳۶۷۵
فراخوان رویداد جذب سرمایه برای استارت آپ‌های فعال
اولین رویداد اختصاصی جذب سرمایه برای استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری فناوری‌های ورزش را برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، مرکز ملی نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی وعلوم ورزشی با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی ریاست جمهوری اولین رویداد اختصاصی جذب سرمایه برای استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری  فناوری‌های ورزش را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش تمامی هسته‌های فناور، استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه می‌توانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام در این رویداد اقدام و حداکثر تا تاریخ 31/5/99 به پست الکترونیکی به نشانی:   SPORT.TECH@YAHOO.COM  ارسال کنند.

شایان ذکر است پس بررسی و ارزیابی طرح‌های ارسالی، 6 طرح منتخب در تاریخ 24/6/99 با حضور در محل صندوق نوآوری و شکوفایی محصولات  خلاقانه و فناورانه خود را در حضور سرمایه گذران خطر پذیر ارائه خواهند کرد.

علاقه مندان می‌توانند  برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پژوهشگاه به نشانی: www.ssrc.ac.ir مراجعه و یا با تلفن‌های 88909509 – 88904187 -  021 داخلی 442و456 تماس حاصل نمایید.

نظر شما