کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی صلاح تیم را می‌خواهد/ استقلال نتایج خود را مدیون دیاباته و قایدی است

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۵:۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۴۸۹۲
پیشکسوت استقلال گفت: مجیدی صلاح تیم را می‌خواهد که محمد دانشگر را اخراج کرده است.

کیانوش رحمتی، پیشکسوت استقلال، درباره تساوی پیکان و استقلال در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: استقلال در چند هفته پایانی لیگ روند خیلی خوبی داشت اما با تساوی که مقابل شهرخودرو و پیکان به دست آورد کار خود را برای کسب نایب قهرمانی سخت کرد. در کل بازی با پیکان دیدار چندان جذابی نبود و برخلاف بازی‌های قبل، استقلال خیلی موقعیت گل نداشت که احساس می‌کنم دلیل این نوع بازی هم فشردگی لیگ است که واقعا فرسایشی شده است.

او با اشاره به بازی با شاهین شهرداری بوشهر گفت: استقلال برای تثبیت جایگاه دومی نیاز به سه امتیاز این بازی دارد اما از آنجایی که فشار لیگ زیاد شده قطعا بازی آسانی را نخواهد داشت. شاهین با این که به لیگ یک سقوط کرده اما شاید بخواهد لیگ برتر را با برد به پایان برساند به همین دلیل قطعا استقلال با خیال آسوده نمی‌تواند به مصاف تیم بوشهری برود.

هافبک اسبق استقلال در مورد تقابل سرخابی‌ها در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بیان کرد: هر دو تیم شرایط خوبی دارند و تقریبا در یک سطح هستند. پرسپولیسی‌ها که از روز نخست لیگ شرایط خوبی داشتند و از یک هماهنگی خوب برخوردارند. استقلالی‌ها هم فکر می‌کنم از نظر انگیزه، روحیه بهتری داشته باشند. در مجموع نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است اما دیدار جذابی خواهد بود.

رحمتی درباره اخراج دانشگر از استقلال گفت: دانشگر بازیکن خوبی است و قطعا نباید زحمات او نادیده گرفته شود. به‌خاطر دارم که حتی با وجود مصدومیت هم برای استقلال بازی کرده اما به هرجهت انضباط هم اهمیت خودش را دارد و شاید فرهاد مجیدی صلاح دانسته با او برخورد کند و باید به تصمیم فرهاد احترام بگذاریم.

پیشکسوت آبی‌ها عنوان کرد: استقلال به دلیل امتیازهایی که در روزهای نخست فصل از دست داد در اواخر لیگ فشار زیادی را تحمل می‌کند. همین فشارها روی عملکرد بازیکنان هم تاثیرگذار بوده و اگر شرایط کمی نرمال‌تر بود حتما بازیکن‌هایی مانند قایدی و دیاباته می‌توانستند گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند. این دو مکمل‌های خوبی برای هم هستند و با تمام احترامی که برای سایر بازیکنان قائلم معتقد هستم استقلال بیشتر نتایجش را مدیون این دو نفر است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز