با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک سردار قاسمی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران به مناسبت روز پزشک

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۷۵۵۰
تبریک سردار قاسمی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران به مناسبت روز پزشک
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان، طی پیامی فرا رسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور به ویژه پزشکان وزات ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید قاسم قاسمی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان، طی پیامی فرا رسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور به ویژه پزشکان وزات ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

یکم شهریور؛ مصادف است با زادروز حکیمی فرزانه که ارمغان پزشکی ایران را به دنیا صادر کرد و امروز از گذر قرن ها، یکایک اعضای جامعه سلامت کشور به او مفتخر و مدیون هستند.

روز پزشک، در هر سال، مناسبتی ویژه در تقویم سلامت کشور است، برای پاسداشت کسانی که در راستای حفظ ارزشمندترین موهبت خداوندی که همانا سلامت بشر است، سوگند یاد کرده اند و این عهد مقدس، گاه به بهای جان بوده است.

امسال به دلیل همزمان شدن با دهه اول ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان، جانفشانی جامعه پزشکی در عرصه مقابله با کرونا و تقدیم شهدای راه سلامت به عشق نظام جمهوری اسلامی و مردم، روز پزشک حال و هوایی متفاوت و معنوی تر از سال های پیش دارد. این روز را در حالی گرامی می داریم که در گذر ماه های اخیر، جامعه پزشکی کشور همگام با تمامی خانواده مدافعان سلامت کشور، با بحرانی همه گیر مواجه بوده و با آمادگی حداکثری در مقابله با پدیده شوم ویروس کرونا، کوشش گسترده ای را در تسری بهداشت و درمان برای آحاد جامعه به کار بسته تا همچون همیشه پیام آور سلامت در اقصی نقاط مرز پرگهر ایران اسلامی باشند و در این ایام، با تعبیری بی نظیر از مفهوم عشق به انسانیت، ایثار و شرافت حرفه ای، به نحو مسوولانه ای در این عرصه ایفای نقش کردند.

به پاسداشت و ادای احترام به پزشکان شهید عرصه سلامت کشور، فرا رسیدن این روز را به یکایک اعضای جامعه پزشکی کشور، به ویژه همکاران خدوم وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی، صمیمانه تبریک گفته و امیدوارم ثمره تلاش و همت شبانه روزی شما عزیزان، تامین امر سلامت در جای جای وطن عزیزمان باشد.

به همین مناسبت از تمامی همکاران نیز می خواهم تا در حمایت از تلاش های فداکارانه پزشکان محترم، به رعایت اصول بهداشتی پایبند بوده و حامی سلامت خود و عزیزانشان باشند. چرا که بهترین شیوه قدردانی از پزشکان در شرایط کنونی، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز