پایان رافت در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دربی جام حذفی یک نکته منفی دارد/ امیدوارم خوشحالی پرسپولیسی‌ها تکمیل شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۷:۴۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۷۸۳۹
دربی جام حذفی یک نکته منفی دارد/ امیدوارم خوشحالی پرسپولیسی‌ها تکمیل شود
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی پرسپولیس و استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی یک نکته منفی دارد که آن استادیوم خالی است.

پایان رافت، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دربی پیش روی سرخابی‌ها گفت: بازی این 2 تیم در هر جامی که باشد، از حساسیت‌های زیادی برخوردار است و اعضای 2 تیم به خوبی شرایط را درک می‌کنند و می‌دانند بازی مهمی را پیش روی خود دارند. پیروزی هر یک از این تیم‌ها در این دیدار آنها را به جام قهرمانی نزدیک‌تر می‌کند و طبیعتا هر 2 تیم برای صعود به فینال تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

او افزود: نکته منفی این دیدار غیبت هواداران است که می‌توانست جذابیت‌های این بازی را بیشتر کند. با این وجود امیدوارم بازی جذابی را در این دیدار از هر 2 تیم شاهد باشیم.

پیشکسوت سرخ‌ها که سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه خود دارد، با اشاره به شرایط خاص دو تیم در آستانه این دیدار خاطرنشان کرد: دو تیم برای پیروزی در این دیدار انگیزه‌های زیادی دارند. استقلال برای کسب جام تلاش می‌کند و پرسپولیس هم می‌خواهد مثل فصل قبل هر دو جام را مال خود کند و این موضوع حساسیت‌های این بازی را دوچندان کرده است.

او در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار اظهار داشت: همان‌طور که گفتم دو تیم با شرایط خوبی برای این دیدار آماده شده‌اند ولی با احترامی که برای استقلال و هوادارانش قائل هستم، امیدوارم پرسپولیس در این بازی برنده شود و به فینال برسد تا بتواند با کسب جام دوم در این فصل، شادی هوادارانش را تکمیل کند.

رافت در پایان گفت: شرایط برای دو تیم سخت است و آنها نمی‌خواهند در آستانه بازی در لیگ قهرمانان آسیا بازنده دربی باشند و این مساله حساسیت‌ها را بالا می‌برد. البته به نظر من این دیدار می‌تواند محک خوبی برای پرسپولیس و استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز