برنامه ستاره قرمزپوش برای آینده؛

جام حذفی پایان حضور حاج‌صفی در ایران/ کاپیتان تیم ملی مجیدی را ناامید کرد

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۳۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۷۹۴۶
جام حذفی پایان حضور حاج‌صفی در ایران/ کاپیتان تیم ملی مجیدی را ناامید کرد
پیوستن کاپیتان تیم ملی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی منتفی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احسان حاج‌صفی در صدر لیست بازیکنانی است که فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال خواستار جذب او شده است. کاپیتان تیم ملی که فصلی درخشان را با پیراهن تراکتور سپری کرد و در برخی از بازی‌ها یک تنه توانست تیمش را به پیروزی برساند، چندی پیش با پیشنهادی از باشگاه آریس یونان مواجه شد و از آنجایی که سابقه بازی در این کشور را دارد، زودتر از آنچه انتظار می‌رفت با این باشگاه به توافق رسید.

حاج‌صفی اگرچه یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد اما طبق بندی که در قراردادش وجود دارد می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی از تراکتور جدا شود و همین موضوع کار باشگاه تبریزی را برای حفظ این بازیکن سخت کرد. او حدود یک هفته پیش هم جلسه‌ای با زنوزی مالک تراکتور برگزار کرده و با او برای جدایی از این تیم به توافق رسید.

طبق اخبار رسیده به خبرنگار برنا کار قرارداد احسان حاج‌صفی با باشگاه آریس نهایی شده و او بعد از پایان مسابقات جام حذفی تبریز را به مقصد یونان ترک خواهد کرد. این در حالی است که تراکتور روز سه‌شنبه هفته جاری باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نفت مسجدسلیمان دیدار کند و در صورتی که تیم تبریزی نتواند به فینال برسد این دیدار آخرین حضور حاج‌صفی در تراکتور خواهد بود اما اگر تراکتور بتواند به فینال برسد، کاپیتان ملی‌پوش این تیم را در دیدار فینال که مقابل استقلال یا پرسپولیس خواهد بود، همراهی می‌کند.

بر این اساس جام حذفی آخرین حضور حاج‌صفی در فوتبال ایران خواهد بود و استقلالی‌ها هم دیگر امیدی به جذب این ستاره ندارند. با این تفاسیر مجیدی باید به دنبال گزینه جدیدی به جای بازیکن مورد علاقه‌اش باشد چون حاج‌صفی قطعا در فصل آینده لژیونر خواهد بود.

نظر شما