رضا شجیع:

«آماده‌باش» از مرز ۵هزار برنامه عبور کرد

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۱:۴۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۸۱۴۸
«آماده‌باش» از مرز ۵هزار برنامه عبور کرد
سرپرست نائب ریسی فدراسیون ورزش های همگانی و مسئول اجرای پویش سراسری ‌«آماده باش» اظهار داشت: این پویش در بیست و سومین روز از فعالیت خود از مرز ۵۰۰۰ برنامه عبور کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا شجیع، رئیس ستاد سلامت وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: با ورود به سومین دهه از فعالیت پویش سراسری آماده باش از مرز ۵۰۰۰ برنامه مجازی در سراسر کشور عبور کردیم و این در حالی این است که قرا بود طی ۵۰ روز به این رقم برسیم.

شجیع گفت:‌ روزانه به طور میانگین بیش از ۳۵۰ برنامه توسط استان ها، انجمن و کمیته های تحت پوشش فدراسیون ورزش های همگانی در سراسر کشور اجرا می شود که حجم بالای فعالیت ها از ظرفیت بالای هیات ها، انجمن ها و کمیته های فدراسیون خبر می دهد.

شجیع در خاتمه افزود:‌ تمامی برنامه های ارائه شده توسط هیئت های استانی، انجمن ها و کمیته های ملی ذخیره شده و هم اکنون حجم قابل توجهی از محتوا در آرشیو فدراسیون موجود است که قابلیت استفاده در تمامی مدیوم های رسانه ای را داراست. ضمن اینکه به دلیل رعایت شئونات ماه محرم، برخی فعالیت ها و برنامه های تولید محتوای پویش و بویژه فعالیت های میدانی متوقف شده و از ۱۳ شهریورماه مجددا فعال خواهد شد.

گفتنی است پویش سراسری آماده باش از ۱۰ مرداد ماه آغاز به کار کرده و به مدت ۵۰ روز ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز