معرفی گلزن جدید یا تکرار تاریخ؟!

پرسپولیس با ۱۰ گلزن در دربی نیمه نهایی

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۴۹۰۲۶
پرسپولیس با ۱۰ گلزن در دربی نیمه نهایی
گلزنی در دربی برای هر یک از بازیکنان این تیم می‌تواند اتفاق جالب و خاطره‌انگیزی باشد، اتفاقی البته برای مردان سرخابی سال‌های سال خاطره‌سازی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ از جمع بازیکنان حال حاضر پرسپولیس، 10 سرخ‌پوش سابقه گلزنی برابر استقلال را دارند که البته از این نفرات، چند قرمزپوش با پیراهن تیمی غیر از پرسپولیس برابر استقلال موفق به گلزنی شده‌اند و حالا این فرصت را دارند که با گلزنی دوباره در این جدال ویژه نام خود را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازند.

آقای گل، آقای گل است!

از بین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس، علی علیپور، آقای گل پرسپولیس، بیشترین گل را به استقلال زده و از این حیث در رده اول قرار گرفته است. علی علیپور تا قبل از دربی نیمه‌نهایی 3 بار موفق به گلزنی شده و می‌توان گفت آقای گل سرخ‌ها در دربی از بین بازیکنان فعلی محسوب می‌شود.

مردان تک گله دربی را بشناسید

به غیر از علیپور، 5 بازیکن دیگر پرسپولیس در زمره نفراتی محسوب می‌شوند که گلی در دربی را در کارنامه خود دارند. همه این نفرات تا به امروز یک بار در این جدال حساس برای پرسپولیس گلزنی کرده‌اند. این نفرات شامل چهره‌هایی چون از جمع بازیکنان فعلی پرسپولیس بشار رسن، امید عالیشاه، مهدی عبدی، سیدجلال حسینی و احمد نوراللهی می‌شود که اگر در بازی پیش روی دربی بتوانند بار دیگر برای پرسپولیس گلزنی کنند، تعداد گل‌های خود در دربی را به عدد2 خواهند رساند.

گلزنان دیگر!

جالب است بدانید 4 بازیکنی که در دربی نیمه‌نهایی این فرصت را دارند که برابر استقلال به میدان بروند، سابقه گلزنی به استقلال را با پیراهن تیمی غیر از پرسپولیس را در کارنامه خود دارند. سیامک نعمتی در پیکان، وحید امیری در نفت، مهدی ترابی با پیراهن سایپا و محمدحسین کنعانی‌زادگان در زمان حضورش در تیم ملوان، چهره‌های فعلی پرسپولیس هستند که در سال‌هایی نه چندان دور، سابقه گلزنی به استقلال را دارند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز