روزهای مهم در انتظار پرسپولیس؛

علیپور در نزدیکی خط پایان، بله مشروط ستاره عراقی!/ نگرانی برای بندهای دردسرساز

۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۲۳:۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۱۳۰۸
علیپور در نزدیکی خط پایان، بله مشروط ستاره عراقی!/ نگرانی برای بندهای دردسرساز
با شروع فصل نقل و انتقالات و تعطیلی موقت بازی‌ها (به جز فینال جام حذفی که پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود) تب داغ آمد و شدها در لیگ برتر به خصوص تیم‌های بزرگ و پرطرفدار به اوج می‌رسد و این موضوع می‌تواند برای هواداران این تیم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ برای پرسپولیسی که خیلی‌ها دلیل اصلی موفقیت‌های متوالی‌اش را حفظ ستاره‌ها و اسکلت اصلی این تیم می‌دانند، این فصل از نقل و انتقالات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. گو این که این تیم در فاصله اندک از پایان بازی‌های داخلی‌اش باید در ادامه لیگ قهرمانان هم بازی‌های مهمی را پشت سر بگذارد. در چنین شرایطی به بررسی وضعیت قراردادی بازیکنان اصلی این تیم پرداختیم تا مشخص شود شرایط این تیم و ستاره‌هایش برای فصل نقل و انتقالات به چه شکلی خواهد بود.

 علیپور در نزدیکی خط پایان؟!

70

از خط حمله این تیم آغاز می‌کنیم، از بین مهاجمان حال حاضر پرسپولیس تنها بازیکنی که قراردادش با سرخ‌ها به پایان رسیده، علی علیپور، مهاجم اول این تیم، است.

مهاجم قائمشهری قرمزها مدت‌هاست اخبار متناقضی در خصوص لژیونر شدنش به گوش می‌رسد و این در حالی است که اگر یحیی در پرسپولیس ماندگار باشد، برای حفظ او به مسئولان باشگاه پیغام و پسغام فرستاده است!

علیپور که بهترین گلزن سال‌های اخیر پرسپولیس محسوب می‌شود، در سال‌های اخیر یکی از بازیکنانی بوده که کمترین دستمزد را گرفته و به همین دلیل ممکن است به یکی از پیشنهادات جالب توجه پاسخ مثبت دهد.

استوکس پیش‌دستی کرد!

100

براساس آن چه که در زمان عقد قرارداد با آنتونی استوکس در نظر گرفته شده بود، قرارداد مهاجم ایرلندی هم با پایان این فصل خاتمه می‌یافت اما با بی‌توجهی که در زمان عقد قرارداد با او شده بود خودش زودتر دست به کار شد و از پرسپولیس رفت تا وداعی زودهنگام با قرمزهای تهرانی داشته باشد.

استوکس که یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال محسوب می‌شود در لیگ برتر کلا یک بازی چند دقیقه‌ای برابر استقلال انجام داد و در سایر رقابت‌ها دو بار برای سرخ‌پوشان به میدان رفت و پس از شیوع بیماری کرونا برای همیشه از ایران رفت و چندی پیش به عضویت تیم لیوینگستون اسکاتلند در آمد.

 بله مشروط بشار

144

بشار رسن چهره پرخبر میانه میدان پرسپولیس است که اخبار زیادی در خصوص ادامه همکاری او با پرسپولیس مطرح می‌شود. در شرایطی که بشار در طول فصل بارها از خلف وعده‌های مسئولان باشگاه در خصوص مطالباتش گله کرده اما در آخرین اظهار نظر رسمی‌اش به صورت تلویحی اعلام کرده اگر مطالباتش را دریافت کند، دوست دارد کماکان شماره 5 قرمزترین تیم ایران را برتن داشته باشد!

بشار یکی از بهترین خارجی‌های چند سال اخیر پرسپولیس محسوب می‌شود که هواداران انتظار دارند باز هم او را با پیراهن قرمز ببینند.

پرسپولیس منتظر چراغ سبز بلژیکی‌ها!

102

محمد نادری، مدافع چپ و بدشانس پرسپولیس، هم دیگر چهره‌ای است که با پایان بازی‌های رسمی پرسپولیس در این فصل قراردادش که به صورت قرضی بود با باشگاه خاتمه یافته و باید به باشگاه کورتریک بلژیک برگردد.

این در حالی است که پرسپولیسی‌ها برای ادامه همکاری با او اصرار دارند اما هنوز توافق نهایی برای ادامه حضور او با بلژیکی‌ها انجام نشده است!

با توجه به این‌که محمد انصاری هم احتمالا تا نیم فصل لیگ بیستم نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود، جدایی نادری هم می‌تواند ضربه مهلکی برای سرخ‌پوشان پایتخت باشد.

نگرانی برای بندهای دردسرساز

206

تعدادی از پرسپولیسی‌ها با توجه به بندهایی که در قراردادهای خود دارند، برای فسخ یک طرفه با باشگاه مشکل چندانی ندارند! چهره‌هایی که در قراردادهایشان قید شده در صورت دریافت پیشنهادهای خارجی می‌توانند از پرسپولیس جدا شده و لژیونر شوند. از جمله این نفرات می‌توان به وحید امیری، مهدی ترابی، شجاع خلیل‌زاده و... اشاره کرد که پیشنهادات خوبی هم از چند تیم خارجی برای‌شان رسیده است. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز