ابهام در حضور آقای سرمربی در فینال جام حذفی؛

جدایی مجیدی از استقلال قطعی شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۱۸۹۳
جدایی مجیدی از استقلال قطعی شد
سرمربی جوان استقلال با اعلام مواضع قبلی خود، جدایی‌اش از این تیم بعد از فینال جام حذفی را قطعی اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که به نظر می‌رسید بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال و تصمیم او برای هدایت این تیم در فینال جام حذفی باعث فروکش کردن حاشیه‌ها در استقلال شود اما در فاصله کمتر از 48 ساعت بار دیگر استقلال اسیر اختلافات بین سرمربی و مدیرعامل خود شد.

بعد از مصاحبه احمد سعادتمند پس از پایان جلسه هیات مدیره و گفتن این حرف که اگر استقلال در جام حذفی قهرمان نشود سرمربی این تیم تغییر خواهد کرد، مجیدی که از طرف دوستان نزدیکش به سکوت دعوت شده بود، نتوانست اظهارات مدیرعامل باشگاه را بدون پاسخ بگذارد و واکنش تندی به حرف‌های سعادتمند نشان داد. مجیدی در صحبت‌های خود به تندی از مدیرعامل استقلال انتقاد کرد و گفت بهتر است او از همین حالا به دنبال انتخاب سرمربی استقلال باشد نه بعد از فینال جام حذفی.

با این تفاسیر بعید است که مجیدی به قولی که به بازیکنان و دستیاران خود درباره حضور در بازی فینال روی نیمکت استقلال داد عمل کند و در بازی با تراکتور سرمربی آبی‌ها باشد. اگر مجیدی در تمرین امروز استقلال حاضر شود به این معنی است که در بازی فینال هم روی نیمکت استقلال می‌نشیند در غیر اینصورت در بازی روز پنج‌شنبه او را روی نیمکت آبی ها نخواهیم دید و دربی 93 آخرین دیداری بود که او در قامت سرمربی در کنار استقلال حضور داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز