محمدرضا داورزنی:

مصصم به برگزاری مسابقات با شرایط ایده‌آل هستیم

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۲۲۲۳
مصصم به برگزاری مسابقات با شرایط ایده‌آل هستیم
رئیس فدراسیون والیبال با یادآوری شرایط سال ۹۹ و الزامات کرونایی مسابقات، گفت: تلاش می‌کنیم که زندگی را به والیبال برگردانیم و این رشته ورزشی کشورمان را از رکود خارج کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی در نشست صبح امروز (سه شنبه) با سه نماینده ناظران برای بررسی نظرات و دیدگاه‎های آنان گفت: ناظران در این جلسه نقطه نظراتی داشتند که مقرر شد این نکات در کمیته برگزاری مسابقات و رویدادها بررسی و اگر این درخواست‌ها در سال ۹۹ قابل عمل باشد، انجام خواهد شد.

وی با یادآوری این که هفته آینده لیگ برتر شروع می‌شود، تصریح کرد: تعامل و همکاری ناظران با کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، ضامن برگزاری هر چه بهتر مسابقات خواهد بود. هرچه نظارت‌ها بهتر انجام شود، مسایل فنی و سلامتی مسابقات نیز بهتر اجرا می‌شود. بنابراین از ناظران درخواست می‌کنم که پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها را جدی بگیرند.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: ناظران و دست‌اندرکاران اگر در بهترین حالت ممکن دستورالعمل‌ها را رعایت کنند، الگو برای سایرین خواهند بود و در نتیجه، این پروتکل‌ها بهتر انجام رعایت می‌شود.

داورزنی تاکید کرد: همه ارکان‌های فدراسیون والیبال مصصم هستند تا لیگ‌های و مسابقات سال ۹۹ با نظم و ترتیب خوب و شرایط بهداشتی برگزار شود.

نظر شما