محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

آقایی، خرید خوبی برای پرسپولیس بود/ گل‌محمدی مربی باهوشی است

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۵:۲۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۵۲۳۲۱
آقایی، خرید خوبی برای پرسپولیس بود/ گل‌محمدی مربی باهوشی است
مدافع چپ اسبق پرسپولیس بر این باور است خرید مهره‌ای مانند سعید آقایی می‌تواند خرید خوبی برای تیم گل‌محمدی باشد و با حضور او جناح چپ سرخ‌ها در شرایط خوبی قرار خواهد گرفت.

محمد برزگر، مدافع اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در آستانه رقابت‌های این تیم در لیگ قهرمانان اظهار داشت: در حال حاضر تمام هم و غم و تمرکز پرسپولیس باید روی بازی‌های آسیایی معطوف باشد و شکست برابر استقلال در دربی را باید به دست فراموشی سپرد.

او در ادامه گفت: پرسپولیس در دربی به اتفاقات باخت و باید از آن اشتباهات در لیگ قهرمانان آسیا درس بگیرد. شرایط ادامه بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا سخت است و پرسپولیسی‌ها برای این که بتوانند در این تورنمنت موفق باشند باید تلاش ویژه‌ای را داشته باشند تا بتوانند از این مرحله مهم سربلند خارج شوند.

چپ پای اسبق سرخ‌ها در خصوص خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به خصوص جذب سعید آقایی، مدافع چپ فصل گذشته سپاهان، خاطرنشان کرد: آقایی بازیکن خوبی است که از قابلیت‌های فنی بالایی برخوردار است و می‌تواند در پرسپولیس موفق شود. او باید بداند به چه تیم بزرگی آمده و چه مسئولیت مهمی را در پیش دارد. ان‌شاءالله آقایی در کنار دیگر مدافعان خوبی که پرسپولیس در اختیار دارد، بتواند شرایط خوبی را برای این تیم رقم بزنند.

این پیشکسوت پرسپولیس افزود: فصل قبل با توجه به مشکلاتی که برای مدافعان چپ پرسپولیس به وجود آمد یحیی با مشکلات زیادی در این پست روبرو شده بود و امیدوارم با اضافه شدن نادری و انصاری در کنار خرید جدید، خیال کادر فنی از بابت این جناح راحت شود.

برزگر گفت: گل‌محمدی مربی باهوشی است و می‌داند چطور از داشته‌ها و پتاسیل پرسپولیس استفاده کند. پرسپولیس در 4 فصل اخیر قهرمان بلامنازع لیگ برتر بوده و باید در فصل پیش‌رو هم از این عنوان خود دفاع کند و برای قهرمانی پنجم نقشه بکشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز