بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای حامد لک آرزوی موفقیت دارم اما .../ پرسپولیس می‌توانست انتخاب بهتری هم داشته باشد

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۲۳۶۴
برای حامد لک آرزوی موفقیت دارم اما .../ پرسپولیس می‌توانست انتخاب بهتری هم داشته باشد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این باور است حامد لک برای موفقیت در پرسپولیس شرایط سختی را پیش‌رو دارد و برای این‌که به سرنوشت برخی از دروازه‌بان‌های سابق این تیم دچار نشود باید تلاش ویژه‌ای داشته باشد.

بهروز سلطانی، دروازه‌بان پیشی پرسپولیس و تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به جذب حامد لک به عنوان دروازه‌بان فصل آینده پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس می‌توانست برای جذب دروازه‌بان جدید سراغ گزینه دیگری برود. حامد لک دروازه‌بان خوبی است اما باید بداند شرایط پرسپولیس با تیم‌های دیگر متفاوت است و آشنا نبودن به شرایط حضور در تیم های بزرگ می‌تواند برای هر بازیکنی خطرناک باشد و شرایط فوتبالی‌اش را تحت‌الشعاع قرار دهد.

او ادامه داد: به نظر من لک از نظر فنی، گلر خوبی است اما شاید ناآشنا بودن او نسبت به شرایط و جو حاکم بر پرسپولیس برای او مشکل‌ساز شود.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی تصریح کرد: در مورد میثاق معمارزاده هم این صحبت‌ها را مطرح کردم و دیدید که دروازه‌بانی با کیفیت فنی مثل معمارزاده هم نتوانست خود را با شرایط پرسپولیس وفق دهد و در نهایت نتوانست در این تیم موفق عمل کند و خیلی زود از صحنه کنار رفت.

سلطانی تاکید کرد: بازهم می‌گویم لک گلر خوبی است و انتقادی به شرایط فنی او ندارم اما به اعتقاد من مسئولان باشگاه می‌بایست به سراغ دروازه‌بانی مثل حقیقی می‌رفتند و او را جذب می‌کردند. حقیقی تجربه حضور در پرسپولیس را داشت و این موضوع می‌توانست هم به نفع او باشد هم به نفع پرسپولیس. در هر صورت حالا که لک به پرسپولیس آمده برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با درک بهتر از شرایط اتفاقات خوبی را برای خودش و پرسپولیس رقم بزند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز