تصمیم نهایی ستاره بلوگرانا؛

مسی با گلایه از مدیریت باشگاه در بارسلونا ماندنی شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۲۱:۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۳۵۱۵
مسی با گلایه از مدیریت باشگاه در بارسلونا ماندنی شد
ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا تصمیم نهایی خود را گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بالاخره پس از کش و قوس فراوان، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در مصاحبه تندی که با وبسایت گل داشت، از دلایلش برای ارائه درخواست خروج از باشگاه و همچنین تغییر نظرش توضیح داد و اعلام کرد در فصل پیش رو به همراه کاتالان‌ها ادامه خواهد داد.

لیونل مسی در مصاحبه طولانی که با وبسایت گل داشت، انتقادات تند و تیزی را علیه رئیس باشگاه عنوان کرد و از دلایلش برای خروج و تغییر نظرش صحبت کرد:

در طول فصل بارها به رئیس باشگاه گفته بودم که می‌خواهم بروم و هر بار به من گفتند در پایان فصل صحبت خواهیم کرد، اما در نهایت به هیچ وجه اجازه خروج به من ندادند. علیه باشگاه زندگی‌ام به دادگاه نخواهم رفت و این دلیل ماندن من است. مدیریت باشگاه به رهبری بارتومئو به معنای واقعی یک فاجعه است.

در طول فصل مشکلات بسیاری در تمرین، رختکن و داخل زمین داشتم. وقتی تصمیمم را با خانواده‌ام در میان گذاشتم، آن‌ها گریه کردند، بچه‌هایم دوست نداشتند شهر و مدرسه خود را عوض کنند و دوستان جدیدی پیدا کنند.

تصمیمم برای جدایی ربطی به نتیجه دیدار مقابل بایرن ندارد، پول هم برایم مهم نیست و بارها گفته‌ام که تنها پروژه‌ای موفق برای پیروزی می‌خواهم، در حالیکه هیچ پروژه بلند مدتی در اینجا وجود ندارد. فردا به باشگاهی که همه زندگی‌ام است بر می‌گردم تا تمام توانم را برای بارسا بگذارم تا برای همه جام‌ها مبارزه کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز