علی علیپور در جمع خبرنگاران:

مدیون هواداران هستم/ باشگاه می‌تواند شفاف‌سازی کند

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۴۰۰۱
مدیون هواداران هستم/ باشگاه می‌تواند شفاف‌سازی کند
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان جلسه‌اش با مدیران باشگاه در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی علیپور در خصوص جلسه اش با مدیران باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در این نشست صحبت دوستانه‌ای  مطرح شد و از مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم با ما صادق بود. در این جلسه سیستم باشگاه  با بازیکنان برای فصل بعد  شفاف‌سازی شد و این موضوع یک دنیا می‌ارزد. مدیران باشگاه نظرات شان را گفتند. من و وکیلم هم نظرات ‌مان را اعلام کردیم و قرار است در نشست هیات‌مدیره باشگاه در این باره صحبت شود و خبر آن به اطلاع ما برسد.

این مهاجم پرسپولیس درخصوص صحبت‌هایی که درخصوص رقم پیشنهادی او به باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد، گفت: صحبت‌های دوستانه خوبی انجام شد و من  دوست ندارم وارد بحث حقوقی شوم. همه چیز شفاف بود و شبهه‌ای باقی نماند. من 6 سال با همه شرایط در پرسپولیس بودم و همه اسناد مالی هم رسانه‌ای شد. بازیکنانی در ایران می‌روند و می‌آیند که من قضاوتی در این باره نمی‌کنم، اما همیشه می‌گوییم اشتباه شده و رفت. همین حرف باعث می‌شود بازیکن بتواند شکایت کند و 2 برابر پولش را بگیرد.

او در ادامه افزود: کاری به خودم ندارم، چون برای باشگاه پرسپولیس کلاس نمی‌گذارم. من مدیون هواداران پرسپولیس هستم و کمک باشگاه پرسپولیس، هواداران، مربیان و بازیکنان بود که ما را بزرگ کرد. با این حال باید به بازیکنان ایرانی توجه شود. چرا بازیکنان دیگر بیایند و بروند، شکایت کنند و دوبرابر پول بگیرند؟ چرا بازیکنان ایرانی در این شرایط اقتصادی باید در فشار باشند؟

خبرنگاری از علیپور پرسید:« شما گفتید 6 سال در پرسپولیس بودم، این یعنی قرار است از پرسپولیس جدا شوید؟» که او در پاسخ تریح کرد: به حاشیه‌ها کاری ندارم. 6 سال در پرسپولیس بوده‌ام و اگر بمانم می‌شود 7 سال.

مهاجم پرسپولیس در مورد شایعه ای که در خصوص پیشنهاد 10 میلیاردی او به باشگاه منتشر شده اظهار داشت: آیا شما عدد دقیق دارید؟ شما چنین چیزی را شنیدید که اگر صحت داشته باشد، باشگاه باید شفاف‌سازی کند و همه چیز را با سند و مدرک بگوید.

علیپور درباره اینکه یکی از بازیکنانی که فصل گذشته یک و نیم میلیارد تومان می‌گرفت، قراردادی 2 ساله به ارزش 5/6 میلیاردتومان با پرسپولیس امضا کرد، اظهار داشت: شما می‌توانید از سال اول حضورم در پرسپولیس در این باره شفاف‌سازی کنید، اما چنین چیزی نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز