توضیح بخش روابط بین‌الملل پرسپولیس در ارتباط با بعضی دستورالعمل‌های AFC

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۷:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۴۰۱۸
توضیح بخش روابط بین‌الملل پرسپولیس در ارتباط با بعضی دستورالعمل‌های AFC
مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره بعضی از دستورالعمل‌های ارسالی برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، مواردی را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امیر علی حسینی در این باره اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این اعلام شد ما تا کنون 24 بازیکن را برای شرکت در ادامه رقابت‌ها ثبت نام کرده‌ایم و سقف تعیین شده برای تیم‌ها 35 بازیکن است. البته کنفدراسیون اعلام کرده است در مرحله ثانویه ثبت نام که ما در آن قرار داریم. تیم ها می‌توانند 8 بازیکن را بدون ارایه مدارک پزشکی جابجا یا به فهرست تیم اضافه کنند، منوط به این که تعداد مجموع بازیکنان از سقف اعلامی نگذرد. ضمن آن‌که جابه‌جایی بازیکنان بین تیم‌ها که پیش از این تا قبل از مرحله یک هشتم امکانپذیر نبود، در مرحله گروهی هم بدون مانع است.

 او ادامه داد: همچنین تیم‌ها می‌توانند برای هر بازی، نام 21 بازیکن را ارایه کنند و ده نفر رو به عنوان بازیکن ذخیره در فهرست داشته باشند. این تصمیم با توجه به اجرای قانون 5 تعویض اتخاذ شده است. همچنین با توجه به شرایط خاص کرونا برای این رقابت‌ها در فهرست هر بازی، نام پزشک تیم نیز باید در کنار نام اعضای کادر فنی، ذکرشود.

مدیر امور بین الملل باشگاه خاطر نشان کرد: در تشریح شرایط تیم ها برای صعود از مرحله گروهی هم اعلام شد؛ نظر به این که بازی‌ها به شکل متمرکز برگزار می‌شود، در صورت برابر شدن شرایط دو تیم و لزوم انتخاب یک تیم برای صعود به مرحله یک‌هشتم پایانی، گل‌های زده در خانه حریف ملاک تعیین تیم برتر نخواهد بود.

حسینی اضافه کرد: طبق آن‌چه توسط فدراسیون به باشگاه‌ها اعلام شده است. با توجه به شرایط کرونا، تیم‌ها در قطر با قوانین سخت‌گیرانه به ویژه در ارتباط با ورود و خروج اعضای تیم‌ها از هتل، روبرو خواهند بود.

نظر شما