در سالگرد تاسیس این نهاد؛

حضور امیرصدیقی در وبینار فدراسیون جهانی کوراش

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۸:۰۲
کد خبر: ۱۰۵۴۶۲۵
حضور امیرصدیقی در وبینار فدراسیون جهانی کوراش
وبینار فدراسیون جهانی کوراش در سالگرد تاسیس این نهاد بین‌المللی با حضور امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو و نصیرنژاد رئیس انجمن کوراش برگزار شد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، همزمان با بیست و یکمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی کوراش و به مناسبت روز جهانی این رشته، وبیناری با حضور حیدر فرمان رئیس این نهاد بین‎المللی، امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو و رضا نصیری‌نژاد رئیس انجمن کوراش برگزار شد.
 
بررسی شرایط موجود فدراسیون‌های عضو، تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر ورزش و شرایط اقتصادی و همچنین گفت‌وگو درباره آخرین وضعیت برنامه‌ها و مسابقات، از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
 
طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، علاوه بر برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی جهان در سال 2021، این رشته در بازی‌های داخل سالن آسیا و همچنین بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نیز حضور خواهد داشت.
 
در همین راستا، فدراسیون ووشوی کشورمان به منظور حضور موفق تیم‌های ملی کوراش ایران در رویدادهای پیش‌رو، برنامه‌ریزی‌های مدونی را با همکاری و هماهنگی انجمن کوراش در دست اقدام دارد.
 
همچنین در وبینار فدراسیون جهانی کوراش، نصیری‌نژاد رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی درخصوص فعالیت‌هاى مجازى این رشته و رونمایى از طرح‌هاى آموزشى e-Kurash براى گسترش و بهبود فرآیند آموزشى کوراش توضیحاتی را به فدراسیون‌های عضو ارائه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز