به‌زودی دل هواداران را شاد می‌کنیم؛

سعادتمند: سند کمپ مرحوم ناصر حجازی به نام باشگاه استقلال صادر شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۲:۵۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۵۴۸۰
سعادتمند: سند کمپ مرحوم ناصر حجازی به نام باشگاه استقلال صادر شد
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به هواداران وعده داد که آنها را با جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان قبلی، خوشحال خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احمد سعادتمند در گفت‌‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره کمپ مرحوم حجازی گفت: امروز (سه‌شنبه) خوشحالم که می‌توانم این خبر خوب را به هواداران عزیز بدهم که بعد از سه ماه تلاش شبانه‌روزی توسط همکارانم در باشگاه استقلال و ارگان‌های مرتبط، سند تک‌برگی کمپ مرحوم حجازی به نام باشگاه استقلال صادر و این مجموعه، رسماً متعلق به استقلال شد.

او در خصوص انتصاب نصرالله عبدالهی به سمت سرپرستی استقلال گفت: باید از زحمات سعید رمضانی عزیز تشکر کنم که در این مدت بسیار زحمت کشید، اما به دلیل فشار کار و بیماری ترجیح داد کنار برود. من هم بعد از جمع‌بندی نهایی به این نتیجه رسیدم که آقای عبدالهی از پیشکسوتان دلسوز و خوشنام استقلال، بهترین گزینه برای این سمت هستند و امیدوارم که در کارشان موفق باشند.

مدیرعامل استقلال درباره وضعیت نقل و انتقالاتی تیم عنوان کرد: طبیعتاً تا زمانی که چیزی رسماً امضا نشود، نباید اعلام شود، اما این را خدمت هواداران عزیزمان می‌گویم که نگران نباشند و ما هم در حوزه تمدیدی‌ها و هم در خصوص جذب بازیکنان جدید، در مراحل بسیار خوبی هستیم. به زودی دل هواداران‌مان را شاد خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز