بررسی آخرین شرایط فهرست پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات؛

۴+۱ جای خالی در لیست تیم گل‌محمدی!

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۴۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۵۵۲۴
۴+۱ جای خالی در لیست تیم گل‌محمدی!
با جذب علی شجاعی که امروز نهایی شد، با وجود 22 ساله بودن خرید جدید پرسپولیس، لیست بزرگسالان این باشگاه در حال حاضر تنها یک جای خالی دارد که به نظر می رسد ظرف روزهای آینده این سهمیه هم با خرید جدیدی برای پرسپولیس پر شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ؛ پرسپولیس که خود را برای فصل ویژه و سختی آماده می‌کند، در حالی نقل و انتقالات خود را آغاز کرد که این روزها یکی از دوره‌های مهم و سرنوشت ساز برای این تیم محسوب می شود، دورانی که رفت‌و‌آمدها در آن می تواند تاثیر مستقیمی در آینده این تیم بگذارد.

جدایی ستاره ها

یکی از اصلی ترین دغدغه ها در مورد قهرمان 4 فصل لیگ برتر جدایی ستاره هایش از این تیم بود که با وجود حساسیت ها در مورد این موضوع 3 بازیکن از شاخص ترین بازیکنان این تیم یعنی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و علی علیپور از جمع سرخ ها جدا شدند تا بدین ترتیب در این زمینه اتفاقات جالبی برای هواداران این تیم رقم نخورد.

افزایش سهمیه بزرگسالان در مقابل منع خرید خارجی جدید! 

طبق قانون جدید مصوب از سوی هیات رییسه سازمان لیگ، هر باشگاه مجاز به داشتن 20 بازیکن بزرگسال و 4 بازیکن زیر 25 سال خواهد بود. اعدادی که پیش از این 18 بازیکن بزرگسال و 3 بازیکن زیر 25 سال بود.در حالی که افزایش سهمیه بزرگسالان می توانست اتفاق خوبی برای پرسپولیس و دیگر تیم های مدعی باشد اما قانون منع خرید بازیکن خارجی جدید به نوعی این موضوع را جبران کرد!

یک جای خالی برای لیست بزرگسالان

با توجه به جذب نفرات جدید که نام شان در لیست بزرگسالان پرسپولیس به ثبت رسیده است، در صورتی که بازیکنی از لیست فعلی بزرگسالان پرسپولیس در لیست مازاد کادرفنی قرار نگیرد و با توجه به قراردادی که امروز بین پرسپولیس و علی شجاعی منعقد شد، لیست بزرگسالان این باشگاه برای روزهای آینده در نقل و انتقالات تنها یک جای خالی دارد.

قوانین علیه پرسپولیس!

علی شجاعی بازیکن جوانی که امروز به پرسپولیس پیوست در حالی نامش در لیست فصل بعد سرخ ها اضافه شده که این بازیکن تنها 22 سال دارد و قاعدتا باید نامش در لیست زیر 23 ساله های پرسپولیس به ثبت می رسید اما از آنجایی که او در فصل قبل در لیگ برتر حضور داشت، طبق قوانینی که به نظر کارشناسی نمی‌آید، لیست بزرگسالان سرخ ها را پر کرد تا در این زمینه قوانین سازمان لیگ به ضرر پرسپولیس تمام شود.

جاهای خالی در سهمیه زیر 23 سال ها

با توجه به در نظر گرفتن بازیکنانی که در حال حاضر نام شان در لیست زیر 23 سال های پرسپولیس به ثبت رسیده است، در شرایط فعلی 4 جای خالی در لیست کنونی تیم یحیی گل‌محمدی وجود دارد که این احتمال دور از ذهن نیست این جاهای خالی ظرف روزهای آتی پر شود.

نظر شما