نباید در کوچه پس کوچه‌های خاطرات گم شد؛

ظلی: صندوق حامی پیشکسوتان است

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۶۰۸۴
ظلی: صندوق حامی پیشکسوتان است
پیشکسوت فوتبال معتقد است که از زمان حضور دکتر ابطحی فعل و انفعالات خوبی در صندوق رخ داده است که به نظر می‌آید با توجه به نگرش و منش ایشان ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرامرز ظلی در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: از صندوق حمایت سپاس و قدردانی دارم که راهی برای بهبود شرایط پیشکسوتان ایجاد کرده و اقدامات مناسبی در این راستا انجام می دهد. دکتر ابطحی به معنی واقعی کلمه حامی پیشکسوتان است.

پیشکسوت فوتبال و باشگاه استقلال افزود: پیشکسوتان بزرگانی هستند که در کوچه پس کوچه خاطره ها گم شده اند و در غم غربت و فراموشی مانده اند و انتظار دارند که دست‌هایی از روی مهر بر سر آن‌ها کشیده شود. برگزاری مراسم های تجلیل، عیادت و تبریک تولدشان همگی همان دست های پر مهری است که به سوی آن ها دراز می شود و اثرات معنوی بسیار دارند.

ظلی همچنین اظهار کرد: موسپیدان ورزش کشور انسان‌های ارزشمندی هستند که باید همیشه هوای دل آنها را داشت. زیرا بیشترین زمان جوانی و انرژی خود را برای فعالیت در ورزش حرفه‌ای گذاشته‌اند.

او اضافه کرد: باید پیشکسوتان را از کتابخانه خاطرات بیرون بیاورند. ممکن است جلد آن‌ها خاکی باشد ولی محتوای پرباری دارند. جامعه ورزش باید بداند چه کسانی راه را برای کسانی که امروز در سمت های مختلف تکیه زده اند هموار کرده است. پیشکسوتان هیچ وقت روحیه استقامتشان را از دست نمی دهند.

ظلی درباره شرایط حال حاضر خود گفت: چندین ماه است که در خانه قرنطینه هستم و به خاطر شرایط کرونا زیاد بیرون نمی‌روم. همسرم هم بیمار بود که مورد عمل جراحی قرار گرفت و درحال حاضر تحت شرابط خاصی نگهداری می‌شود. واقعا خسته شده ایم امیدوارم هرچه زودتر از شر ویروس منحوس کرونا خلاص شویم.

ظلی از دروازه‌بانان پیشکسوت فوتبال، ایران است. وی سال‌ها در باشگاه پاس، تاج سابق تهران (استقلال کنونی) و تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده و از دروازه‌بانان خوب ایرانی به‌شمار می‌رود. ظلی به مدت هفت سال دروازه‌بان تیم ملی نیز بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز