گلر پرسپولیسی تیم ملی برای قطری‌ها خط و نشان کشید؛

منتظر تیم ملی ایران باشید!

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۶۱۴۹
منتظر تیم ملی ایران باشید!
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خیلی سخت است در اروپا حضور داشته باشید و نوع متفاوتی از تمرینات، زمین و امکانات را تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در شماره دوم مجله فدراسیون فوتبال گفت و گویی با علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان انجام شده است. ماحصل این گفت و گو را می توانید در زیر بخوانید: 

*وضعیت تیم ملی و شرایط حضو مان در رقابت های جام جهانی را چطور ارزیابی می کنید؟

کادر فنی کار خیلی سختی دارد تا تیم ایده آل خود را انتخاب و بچیند. دوست داشتیم برای شهریور ماه دو بازی دوستانه در روزهای فیفا برگزار کنیم که فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای از لغو بازیهای "فیفا دی "خبر داد و این شرایط را سخت کرده است. دوری ما از لحاظ تیم بودن باعث خواهد شد تا مسیر سختی را طی کنیم و به خواسته خود که همانا حضور در جام جهانی است برسیم. مطمئنم طبق صحبتهایی که با اسکوچیچ داشتم، ایده های خوبی برای تیم ملی دارد و بدون شک اتفاقات خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران خواهد افتاد. او دوست دارد به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند و تیم بزرگی بسازد که مردم به آن افتخار کنند .مانند تیم ملی در زمان کی روش. امیدوارم در اردوی مهرماه تیم ملی بچه ها را ببینیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

هدف امروزتان چیست؟ سومین جام جهانی پیاپی؟

بدون شک ایران در جام جهانی 2022 حضور خواهد داشت و قطر باید منتظر ما باشد. اگر قرار است 4 تیم به جام جهانی بروند یکی از آن چهار تیم ، تیم ملی فوتبال ایران است. ایران قدرتی است که سالهای سال نشان داده موفق بوده و در حال رشد است.4 بازی سخت داریم و دو بازی از آن 4 بازی بسیار حیاتی و حساس است. امیدوارم با کمک هواداران بتوانیم موفق باشیم و دل مردم را شاد کنیم. اما اگر کرونا تا سال دیگر باشد باید تلاش بیشتر کنیم و با دعای خیر مردم صعود کنیم. امیدوارم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

*تجربه شیرینی که در بازی ایران و پرتغال رخ داد. چطور پنالتی یکی از بهترین بازیکنان جهان را مهار کردید؟

تا ساعت 2 نصفه شب بیدار می ماندم تا بتوانم ضربات پنالتی رونالدو را آنالیز کنم. رونالدو طی ماه های قبل از جام جهانی بیشتر ضرباتش را به یک سمت و جهت زده بود. من بر اساس آنالیزی که انجام داده بودم به سمت پنالتی رونالدو شیرجه زدم و توپ را مهار کردم. وقتی دیدم طی چند بازی اخیر حتی در دیدار برابر اسپانیا پنالتی رونالدو به کدام سمت زده شده تصمیمم را گرفتم که به همان سمت شیرجه بزنم. اگر دقت کنید می بینید حتی از پشت خط جلو آمدم و شیرجه زدم و توپ را مهار کردم که داور به خاطر شیرجه بلندم پنالتی را تجدید نکند. با این کارم دل میلیونها ایرانی را شاد کرد..

*شرایط در بلژیک چگونه است؟

حدود 2 ماه است که در این کشور به سر می برم.شرایطی که در بلژیک است، بسیار مطلوب است. حضور در این تیم به من کمک خوبی خواهد کرد. انگیزه بالایی دارم تا عملکرد موفقی در این کشور داشته باشم. خیلی سخت است که در اروپا حضور داشته باشی و نوع متفاوتی از تمرینات، زمین و امکانات را تجربه کنی. تجربه حضور در اروپا و حتی نوع تمرینات بسیار متفاوت تر از آسیا است. اینجا سرعت تمرین بسیار بالا است و بدون شک حضورم در این کشور باعث خواهد شد تجربیات بالاتری را به دست آورم.

نظر شما