شانس ویژه‌ای که پرسپولیس برای صعود دارد؛

بحران زده‌ها، برگ برنده گل‌محمدی در قطر

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۶:۵۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۶۳۱۷
بحران زده‌ها، برگ برنده گل‌محمدی در قطر
به نظر می‌رسد تبم پرسپولیس این شانس را دارد که شروع خوبی را برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس در شرایطی خود را برای ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند که براساس برنامه‌ این رقابت‌ها باید در 2 بازی متوالی روبروی التعاون، نماینده عربستان، به میدان برود. این در حالی است که بحران‌های داخلی و ناکامی‌های اخیر این تیم در لیگ عربستان شرایط خاصی را برای این تیم در آستانه حضور در ادامه لیگ قهرمانان آسیا رقم زده است.

ناکامی‌های متوالی

التعاونی‌ها در شرایط بسیار ویژه‌ای خود را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند. این تیم در آخرین بازی خود قبل از بازی چهارشنبه شب، برابر الفتح شکست یک بر صفر را به دست آورد. این در حالی است که شکست برابر الاتفاق در بازی قبل از آن برای التعاونی‌ها به ثبت رسید.

این تیم از 14 مرداد تا به امروز 7 شکست متوالی را کسب کرده است. بدون احتساب این 2 شکست اخیر، التعاونی‌ها برابر الفیصلی، الشباب، ضمک، النصر و الوحده باخته تا بحران عجیبی برای این حریف عربستانی پرسپولیس شکل گرفته باشد.

 ابهام بزرگ روی نیمکت هدایت التعاون

حریف عربستانی پرسپولیس چهارشنبه شب در حالی برای فرار از خطر سقوط برابر الفیحا به میدان رفت که در خصوص شرایط کادر فنی این تیم ابهاماتی وجود دارد و مشخص نیست پس از این دیدار قرار است سرمربی این تیم مشخص شود یا نه!

تا قبل از بازی چهارشنبه این تیم برابر حریف خود التعاونی‌ها با  کسب تنها 32 امتیاز از 29 بازی با آماری ناامید کننده با حضور در پله دوازدهم جدول رده‌بندی، برای این تیم رقم خورده باشد.

شانس بزرگ پرسپولیس

پرسپولیس که برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ قهرمانان برنامه ویژه‌ای دارد در بحران این روزهای التعاون این شانس را دارد که در 2 بازی متوالی که برابر این تیم برگزار می‌کند، بتواند 6 امتیاز ارزشمند را به دست آورده و شرایط خوبی را برای صعود از گروه خود را به دست آورد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز