ابهام در خصوص یک غیبت سوال برانگیز؛

کرونا، مصدومیت و یا....؟؟!

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۷۴۲۰
کرونا، مصدومیت و یا....؟؟!
مهدی شیری مدافع راست سرخ ها در شرایطی در سفر به قطر پرسپولیسی‌ها را همراهی نکرد که شائبه‌هایی دباره علت اصلی این موضوع به گوش می‌رسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی شیری مدافع پرسپولیس که در فصل اخیر یکی از باثبات ترین بازیکن ترکیب اصلی سرخ ها محسوب می شد، در حالی از سفر به قطر بازماند که هنوز دلیل اصلی این غیبت مورد تایید مسوولان باشگاه و این بازیکن نرسیده است!

شائبه‌ای که رد شد!

ساعاتی پس از پرواز پرسپولیس به قطر، زمانی که خبر جاماندن او در تهران رسانه ای شد، حرف و حدیث های مختلفی در این خصوص مطرح شد که این بازیکن که در گفتگوی کوتاهی در این مورد اعلام کرد به دلیل مصدومیت به نرفته است؛ این اظهار نظر در حالی عنوان شد که این موضوع دلیل موجهی برای او محسوب نمی شد چرا که در روزهای قبل از سفر او حضور کاملی در تمرینات داشت و خبری در خصوص مصدومیت او مخابره نشده است، این در حالی بود که مهدی عبدی و کمال کامیابی نیا که نام شان در زمره مصدومان بود ، در این سفر پرسپولیسی ها را همراهی کردند!

تست مثبت کرونا؟

موضوع بعدی که در مورد شیری مطرح شد،مثبت اعلام شدن تست کرونای این بازیکن بود، مسئله ای که نه از سوی و او نه از سوی هیچ یک از مسوولان و مربیان باشگاه پرسپولیس مورد تایید قرار نگرفت، موضوعی که کمی بحث برانگیز به نظر می رسد! در صورتی که واقعا این بازیکن کرونایی است، دلیلی بر پنهان کاری نیست و در صورتی هم که این موضوع صحت نداشته باشد، سکوت پرسپولیسی ها در خصوص این موضوع شبهات عجیبی را به وجود می آورد!

شیری دلخور است؟

در این میان گمانه زنی های دیگری هم در خصوص دلخوری شیری از مسوولان پرسپولیس مطرح میشود. این بازیکن از نظر قراردادی تحت قرارداد پرسپولیس است و برخی بر این باور هستند بندهای احتمالی موجود در این قرارداد و یا درخواست مالی جدید او  از باشگاه باعث ناراحتی و دلخوری این بازیکن شده و  موضوع عدم سفر او با پرسپولیس بی ربط با این مسائل نیست!

در هرحال اتفاقات بعدی در مورد شیری و این که او طی روزهای آتی در اردوی پرسپولیس در قطر به جمع سرخ پوشان اضافه شود یا نه می تواند از ماجرای دقیق در خصوص این موضوع پرده برداری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز