لیگ قهرمانان آسیا؛

نامجومطلق: به صعود از مرحله گروهی فکر می‌کنیم/ استقلال در آسیا همیشه مدعی است

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۳:۵۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۷۹۱۵
نامجومطلق: به صعود از مرحله گروهی فکر می‌کنیم/ استقلال در آسیا همیشه مدعی است
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال همیشه تیمی قدرتمند و مدعی در آسیا به شمار می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که تیم الوحده امارات از ادامه حضور در لیگ قهرمانان انصراف داده اما طبق قوانین AFC باید پروتکل های مسابقات رعایت شود به همین دلیل مجید نامجومطلق در کنفرانس خبری بازی با تیم اماراتی شرکت کرد.

سرمربی استقلال درخصوص شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: با وجود مشکلات ایجاد شده به دلیل انتشار ویروس کرونا، برخی کشورها از جمله ایران لیگ‌های خود را با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند. تیم ما در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. ما از تیم‌های پر افتخار آسیا هستیم و در چهار فینال این رقابت‌ها حضور داشته‌ایم. ما با وقفه‌ای که این بیماری ایجاد کرد، دوباره در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده‌ایم. امروز می‌بینیم که همه تیم‌ها به صورت مجتمع در قطر حاضر هستیم تا با هم بازی کنیم و به نظرم این میزبانی جای تقدیر و تشکر دارد.

نامجومطلق در خصوص تاثیر شکست استقلال در فینال جام حذفی در دیدارهای لیگ قهرمانان افزود: من فکر می‌کنم تیم ما به خاطر مشکلاتی که بود، در نیمه اول خوب بازی نکرد اما در نیمه دوم یکی از بهترین نمایش‌های استقلال در فصل جاری را شاهد بودیم. قطعا این انگیزه در ما وجود دارد که در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم با موفقیت بازی‌ها را پشت سر بگذاریم ولی متاسفانه معلوم نیست اصلا ما فردا بازی داریم یا نداریم. AFC باید تکلیف این موضوع را مشخص کند. شرایط تمرین قبل از بازی با تمرینات دیگر متفاوت است. در کل ما با تمام توان وارد این رقابت‌ها شده‌ایم و ابتدا به فکر صعود از گروه و در ادامه موفقیت در مراحل حذفی هستیم.

نامجومطلق در خصوص اینکه آیا این تیم می تواند موفقیت در آسیا را تکرار کند، گفت: تیم‌های ایرانی همیشه به دلیل داشتن پتانسیل بالا از لحاظ بازیکن، مدعی هستند. این را هم باید در نظر بگیریم که فوتبال به صورت حرفه‌ای و با سرمایه‌گذاری بالا برگزار می‌شود. این موضوع رقابت را سخت‌تر می‌کند ولی استقلال همیشه تیمی قدرتمند و مدعی در آسیا به شمار می‌رود. امیدوارم دوباره تیمی مثل استقلال از ایران بتواند در آسیا قهرمان شود چون پتانسیل تیم‌های ایرانی بسیار بالاست. شاید ما نتوانیم مثل برخی کشورهای حوزه خلیج فارس و شرق آسیا سرمایه‌گذاری کنیم ولی اتکایمان به جوانان و استعداد جوانانمان است که همیشه راه‌گشای فوتبال ما بوده‌اند.

نظر شما