میثم بائو در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

موفقیت شهرخودرو سخت است اما دور از دسترس نه/ به صعود استقلال خوشبینم

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۲۳:۵۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۸۰۵۵
موفقیت شهرخودرو سخت است اما دور از دسترس نه/ به صعود استقلال خوشبینم
هافبک اسبق ابومسلم و استقلال بر این باور است نماینده مشهد در لیگ قهرمانان آسیا، کار سختی دارد اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و احتمال موفقیت شهرخودرو در لیگ قهرمانان غیرممکن نیست.

میثم بائو، هافبک اسبق تیم‌های فوتبال استقلال و ابومسلم، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط شهرخودرو در لیگ قهرمانان، اظهار داشت: این تیم در مقایسه با شروع فصل لیگ قهرمانان تغییرات زیادی داشته است. این تغییرات شامل کادر فنی و بازیکنان است. البته شنیده‌ام این تیم در نقل و انتقالات نفرات جدیدی را جذب کرده اما طبیعی است آنها هنوز با تیم به هماهنگی کامل نرسیده باشند و به همین دلیل فکر می‌کنم کار این تیم  کمی سخت باشد.

او افزود: به نظر من سیدمهدی رحمتی با قبول مربیگری در این تیم ریسک بزرگی کرده اما در حال حاضر نباید نتایج این بازی‌ها را به حساب او گذاشت. رحمتی تازه این تیم را تحویل گرفته و نتایج بازی‌های فصل بعد لیگ برتر را باید با حضور این مربی سنجید.

بائو در خصوص این که سرمربی شهرخودرو در ادامه لیگ قهرمانان آسیا قرار است به عنوان سرمربی- بازیکن، این تیم را همراهی کند، خاطرنشان کرد: این موضوع برای شهرخودرو موضوع خوبی است. حضور رحمتی در زمین می‌تواند مدیریتش را افزایش دهد و ارتباط کلامی که با بازیکنان دارد، باعث می‌شود اتفاقات خوبی را رقم بزند.

پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که شهرخودرو شرایط سختی را در این گروه دارد، گفت: درست است که این تیم در دو بازی قبل خود شکست خورده اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و با وجود سختی‌ها بر این باور هستم شهرخودرو می‌تواند نتیجه خوبی را کسب کند. ان‌شا‌ءالله این تیم بتواند برنده این بازی شده و نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشد.

هافبک اسبق استقلال در خصوص شرایط استقلال در آستانه شروع بازی‌های لیگ قهرمانان نیز تصریح کرد: شرایط استقلال مناسب است و می‌تواند نتایج خوبی را در بازی‌های باقی‌مانده‌ رقم بزند. در مجموع من به صعود استقلال به مرحله بعدی این رقابت‌ها خوشبین هستم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز