لیگ قهرمانان آسیا؛

نورالهی: پیروزی مقابل التعاون به صعودمان کمک می‌کند

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۵۸۳۶۳
نورالهی: پیروزی مقابل التعاون به صعودمان کمک می‌کند
بازیکن پرسپولیس گفت: می‌دانیم بازی با التعاون برای صعودمان بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احمد نورالهی در نشست خبری قبل از بازی با التعاون عربستان اظهار داشت: از دو دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز کسب کرده‌ایم و برای صعود از گروه به برد در بازی‌های آینده نیاز داریم. قطعا باید برای این هدف بجنگیم و انگیزه لازم را هم داریم.

او افزود: در این مدت تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و می‌دانیم بازی با التعاون برای صعودمان بسیار تاثیرگذار است. البته اهداف بزرگتری داریم اما ابتدا باید از گروه خود صعود کنیم تا شرایط هموار شود.

هافبک شماره 8 تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در ادامه راه تلاش می‌کنیم نتایج خوبی برای هواداران به دست آوریم. در ابتدا می‌خواهیم از گروه صعود کنیم تا شرایط هموار شود. در ادامه راه قطعا می‌جنگیم برای هواداران نتایج خوبی به دست آوریم و ان‌شاالله بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

نورالهی گفت: تجربه به ما کمک کند که در ادامه راه موفق باشیم. قطعا انگیزه‌های لازم را داریم و امیدوارم با تمرینات خوب و بازی هایی که از فردا شروع می‌شود، بدرخشیم. امیدوارم شروع قدرتمندانه‌ای داشته باشیم و بتوانیم مثل دو سال پیش به فینال برسیم. باید در کنار هم برای یکدیگر بجنگیم و آرزوهای بزرگ مثل قهرمان آسیا را محقق کنیم. این آرزوها ساده به دست نمی‌آید و باید با تلاش و کوشش به آن برسیم.

نظر شما