لیگ قهرمانان آسیا؛

ماموریت دشوار محرم در اولین تجربه سرمربیگری

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۲۳:۵۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۸۵۰۹
ماموریت دشوار محرم در اولین تجربه سرمربیگری
سپاهانی‌ها با انتخاب نویدکیا، وارد فاز جدیدی شده‌اند و نسبت به صعود از گروهی که تیم‌های النصر عربستان، السد قطر و العین امارات در آن حضور دارند امیدوار هستند، هرچند کسب این موفقیت کار سختی به نظر می‌رسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال سپاهان امشب در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان می‌رود. سپاهان در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات پیروز شد و در بازی دوم به السد قطر باخت و با 3 امتیاز در رده سوم جدول گروه D قرار دارد.

باشگاه سپاهان بعد از اینکه در پروژه 2 ساله خود با هدایت امیر قلعه‌نویی برای فتح لیگ برتر به موفقیت دست نیافت، محرم نویدکیا را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال خود انتخاب کرد و بازی دشوار امشب مقابل النصر اولین تجربه کاپیتان محبوب و سابق سپاهان روی نیمکت سرمربیگری زردپوشان است.

ماموریت دشوار پسر نجیب اصفهان

سپاهانی‌ها که با انتخاب نویدکیا، وارد فاز جدیدی شده‌اند و نسبت به صعود از گروهی که تیم‌های النصر عربستان، السد قطر و العین امارات در آن حضور دارند امیدوار هستند، هرچند کسب این موفقیت کار سختی به نظر می‌رسد. سپاهان در حال حاضر با 3 امتیاز پائین‌تر از تیم‌های النصر و السد 4 امتیازی قرار دارد. در حال حاضر السد و النصر با 4 امتیاز شانس‌های اول صعود از گروه D هستند، اما 4 بازی باقی مانده برای 4 تیم این گروه، می‌تواند سرنوشت صعود از این گروه را به کلی تغییر دهد. النصر اولین حریف سپاهان است و کسب نتیجه خوب در 2 تقابل با این تیم می‌تواند، شاگردان نویدکیا را در شرایطی بهتر در جدول رده بندی قرار دهد. سپاهان با سرمربی جوانش کار بسیار دشواری در آغاز دوباره لیگ قهرمانان دارد.

رقیب امشب سپاهان تیمی بسیار آماده که از بین 8 ستاره خارجی‌اش مجوز استفاده از 4 بازیکن را دارد، با این وجود آمار خیره کننده 63 گل در دو فصل عبدالرزاق حمداله در لیگ عربستان و درخشش این تیم در همه بازی‌های اخیر نشان از قدرت این تیم دارد و نویدکیای بی‌تجربه که زمان کمی هم برای حضور در کنار بازیکنان سپاهان داشته کار بسیار دشواری برای جدال امشب دارد.

سپاهان، مصلح و حسینی را به دلیل کرونا و محمدرضا مهدی‌زاده را هم به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد و همین موضوع کار نویدکیا را برای انتخاب ترکیب اصلی و البته تعویض‌هایی که در اختیار دارد، با مشکل مواجه می‌کند. 3/5

نظر شما