لیگ قهرمانان آسیا؛

پیش به سوی نخستین پیروزی آسیایی یحیی

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۰:۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۸۵۵۸
پیش به سوی نخستین پیروزی آسیایی یحیی
پرسپولیس در آغاز دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی باید به میدان برود که حریفی عربستانی را در بازی امشب پیش‌روی خود می‌بیند و در تلاش است اولین برد آسیایی این فصلش را دشت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی که لیگ برتر را با اتفاق شیرین پوکر قهرمانی پشت سرگذاشتند حالا در مسیر دیگر خود در این فصل فوتبالی‌شان باید در رقابت‌های مهم لیگ قهرمانان آسیا به کار خود ادامه دهند، رقابت‌هایی که شاید شروع خوبی برای پرسپولیس نبود اما حالا این فرصت برای قرمزهای ایران به وجود آمده تا جبران مافات کرده و مسیر صعود از این مرحله را برای خود هموار نمایند.

پرسپولیس در گام اول پس از شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا در دیداری مهم روبروی صدرنشین فعلی گروه خود به میدان می‌رود، تیمی که با وجود 2 پیروزی از 2 بازی قبلی‌اش در لیگ قهرمانان در صدر گروه خود قرار گرفته اما لیگ عربستان را با شرایط نامساعدی به پایان رساند و پس از ناکامی‌های متوالی در 6 بازی گذشته‌اش، پس از پیروزی در هفته پایانی لیگ عربستان توانست از خطر سقوط به دسته پائین‌تر فرار کند و در لیگ حرفه‌ای عربستان ماندگار شود.

این در حالی است که شاگردان یحیی ‌گل‌محمدی، با قهرمانی قاطع در لیگ برتر ایران، برای جبران مافات در لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر شده‌اند. یک شکست و یک تساوی ماحصل تلاش پرسپولیس در بازی‌های قبلی این تیم در رقابت‌های آسیایی برابر الدحیل و الشارجه بود تا بدین ترتیب این تیم با کسب تنها یک امتیاز، شرایط ویژه‌ای را پیش روی خود داشته باشد.

گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس برای ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان، با تیمی متفاوت نسبت به 2 بازی قبل سرخ‌ها، پای در این رقابت‌ها می‌گذارد. پرسپولیس برای این دیدارها بدون مهره‌های باتجربه‌ای مثل علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و علی علیپور را در اختیار ندارد و با چهره‌های تازه وارد و اما باانگیزه برای جدال برابر التعاون آماده می‌شود.

از جمع یاران ثابت در ترکیب پرسپولیس در بازی‌های اخیر این تیم، گل‌محمدی، مهدی شیری، مدافع راست تیمش، را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، غیر از شیری و مهره‌های جداشده از جمع سرخ‌پوشان، تقریبا تمامی چهره‌های شاخص ترکیب اصلی سرخ‌ها در بازی‌های اخیر مشکلی برای همراهی پرسپولیس در این دیدار ندارند و به نظر می‌رسد دست کادر فنی پرسپولیس برای چیدمان ایده‌آل برای بازی برابر التعاون کاملا باز است و می‌تواند بهترین ترکیب را برای این دیدار به زمین بفرستد.

پرسپولیس با رسیدن به گل زودهنگام در این دیدار، می‌تواند حریف عربستانی خود را غافلگیر کرده و با سرعت دادن به بازی و استفاده از ضدحملات کار را برای پیروزی در این دیدار خیل زود تمام کند. این در حالی است که بازی هوشیارانه و کم اشتباه ساختار دفاعی این تیم در طول بازی به خصوص دقایق اولیه این دیدار می‌تواند کمک بزرگی برای کسب پیروزی دلچسب برای یحیی و تیمش در شروع دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا محسوب شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز