لیگ قهرمانان آسیا؛

نمره قبولی رحمتی در اولین تجربه مربیگری+ جزئیات

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۵۹۰۱۳
نمره قبولی رحمتی در اولین تجربه مربیگری+ جزئیات
شهرخودرو شانس زیادی برای صعود از گروهش ندارد اما کیفیت فوتبالی که این تیم در دیدار با شباب الاهلی از خود به نمایش گذاشت امیدوار کننده بود و شاید اگر رحمتی فرصت بیشتری برای کار کردن با همبازیان قبلی و شاگردان فعلی‌اش داشته باشد بتوان به آینده او در مربیگری خوش بین بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی رحمتی در اولین تجربه سرمربیگری خود، درحالی که تیمش را از روی سکوهای ورزشگاه الجنوب الوکره هدایت می کرد نتوانست با دست پر از زمین بازی خارج شود. او که حالا عنوان نخستین سرمربی- گلر در لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داده، در تصمیمی غیرقابل پیش بینی خودش را نیمکت نشین کرد تا از دروازه بان جوان تیمش در بازی حساس با شباب الاهلی امارات استفاده کند. رحمتی در نخستین تجربه سرمربیگری اش سیستمی دفاعی را برای تیمش انتخاب کرد و در نیمه اول شهرخودرو فوتبالی تدافعی را به نمایش گذاشت و موقعیت های کمی به حریف داد.

شهرخودرو در نیمه دوم تغییر سیستم داد و رحمتی شاگردانش را برای رسیدن به گل به میدان فرستاد. نماینده ایران در نیمه دوم توانست فوتبال بهتری را به نمایش بگذارد اما در دقیقه 75 حارب عبدالله از میانه زمین درحالی پا به توپ شد که هیچکدام از بازیکنان شهرخودرو او را همراهی نکردند و در نهایت شوت زمینی او با غافلگیری دروازه بان کم تجربه و جوان نماینده ایران منجر به گل تیم اماراتی شد.در ادامه بازی هم شهرخودرو برای جبران گل خورده تلاش کرد اما رحمتی و شاگردانش بدشانس بودند چون ضربه سر امین قاسمی نژاد در دقیقه 92 به تیر دروازه رقیب برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

شهرخودرو در حالی از این بازی حساس دست خالی خارج شد که آمار نشان می دهد این تیم از لحاظ موقعیت گل و مالکیت توپ ضعیف تر از رقیب نبود و شاید اگر مهدی رحمتی و شاگردانش‌ خوش‌شانس‌تر می‌بودند، آن‌ها امشب از ورزشگاه الجنوب الوکره دست خالی خارج نمی‌شدند و اولین امتیاز آسیایی شهر خودرو را در کنار اولین امتیاز دوران سرمربیگری مهدی رحمتی جشن می‌گرفتند.

حالا شهرخودرو شانس زیادی برای صعود از گروهش ندارد اما کیفیت فوتبالی که این تیم در دیدار با شباب الاهلی از خود به نمایش گذاشت امیدوار کننده بود و شاید اگر رحمتی فرصت بیشتری برای کار کردن با همبازیان قبلی و شاگردان فعلی اش داشته باشد بتوان به آینده او در مربیگری خوش بین بود.

 

01527181

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز