رضا ناصحی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حرکت مهدی رحمتی خوشحالم کرد/ شهرخودرو فرصت تجربه‌ اندوزی خوبی دارد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۰۶:۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۹۰۷۹
حرکت مهدی رحمتی خوشحالم کرد/ شهرخودرو فرصت تجربه‌ اندوزی خوبی دارد
کاپیتان سابق شهرخوردو با اشاره به شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد نماینده کشورمان در بازی اخیرش نمایش خوبی داشت.

رضا ناصحی، کاپیتان اسبق پدیده و شهرخودرو مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص عملکرد شهرخودرو برابر تیم شباب‌الاهلی امارات، اظهار داشت: من فکر می‌کنم ساختار تیم شهرخودرو در این بازی خوب بود. این تیم در طول این بازی نظم تیمی خوبی داشت و روی غافلگیری گل خورد و اگر نظم‌شان ادامه‌دار می‌شد، می‌توانستند نتیجه خوبی را رقم بزنند ولی به هر حال این تیم‌ها، تیم‌های متمولی هستند و بازی با این تیم‌ها کار سختی است. خودتان می‌دانید تیم‌های حوزه خلیج فارس از لحاظ مالی و اقتصادی و از لحاظ بازیکن خیلی سطح بالا هستند. تیم شهرخودرو چند بازیکن‌ خود را از دست داده بود.

او افزود: نظم شهرخودرو در خط دفاع با حضور محمدحسین مرادمند و در خط میانی با حضور میلاد سرلک خیلی بیشتر بود و بدون این نفرات این نظم یک مقدار از بین رفته بود ولی به هرحال چون اولین تجربه آسیایی شهرخودرو است کار قطعا سخت خواهد بود و فکر می‌کنم تیم اماراتی هم روی تجربه‌اش توانست بازی را با پیروزی به پایان برساند.  

ناصحی در خصوص میدان دادن رحمتی به دروازه‌بان جوان تیمش در این دیدار آسیایی، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من، این کار، کار باارزشی بود. متین صفائیان یک جوان آینده‌دار مشهدی است که فرصتی  را به دست آورد که به راحتی نصیب بازیکنان جوان نمی‌شود. قطعا دید آقای رحمتی، آینده‌نگری برای تیمش و دروازه‌بان جوانش بوده و از دیدن یک گلر جوان درون دروازه شهرخودرو خیلی خوشحال شدم. سیدمهدی رحمتی مطمئنا برای آینده فوتبالی آن جوان و تیم خودش این کار را انجام داده است.

کاپیتان اسبق شهرخودرو در پایان گفت: امیدوارم تیم شهرخودرو در ادامه بتواند نتیجه بهتری بگیرد و حداقل بازی‌های بهتری انجام دهد تا برای ادامه راه تجربه خوبی را به‌دست آورد. تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان و پرسپولیس در بازی‌های آسیایی تجربیات زیادی دارند ولی برای تیمی مثل شهرخودرو، که اولین تجربه‌اش را در آسیا سپری می‌کند، این بازی‌ها بسیار مهم است. امیدوارم این تیم بتواند در سال‌های آینده دوباره سهمیه به دست آورده و به خاطر شهر مشهد این تیم خوب در سطح آسیا قرار بگیرد. 4

نظر شما