نوید مظفری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

الکاف قضاوت خوبی داشت/ صحنه سرنگونی بشار پنالتی نبود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۵:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۹۲۲۶
کارشناس داوری درخصوص عملکرد احمد الکاف و کمک‌هایش در دیدار پرسپولیس و التعاون توضیحاتی را ارائه کرد.

نوید مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عملکرد تیم داوری  دیدار دو تیم فوتبال  پرسپولیس و التعاون را خوب دانست و در این خصوص اظهار داشت: به نظر من این دیدار صحنه داوری خاصی نداشت و در صحنه‌ای هم که در طول 90 دقیقه در این بازی رخ داد، تصمیمات تیم داوری قانونی بود.

کارشناس داوری در مورد کارت‌هایی که در این دیدار توسط الکاف به بازیکنان 2 تیم نشان داده شد، تصریح کرد: کارت ها همه درست بود و تیم داوری در اعلام خطاها برای هر 2 تیم بی‌اشتباه نشان داد و تصمیمات کاملا درستی اتخاذ شد.

مظفری با تاکید بر این موضوع که  قضاوت خوبی را از این داور عمانی شاهد بودیم درخصوص صحنه‌ای که پرسپولیس در نیمه دوم روی دروازه حریف حمله‌ای داشت، گفت: در آن صحنه احمد نورالهی روی مدافع التعاون مرتکب خطا شد و داور باید با اعلام این خطا توپ را مقابل دروازه التعاون به بازیکنان این تیم می‌داد.

او در مورد صحنه‌ای که بشار رسن در نیمه دوم در محوطه جریمه التعاون سرنگون شد، به خبرنگار برنا گفت: در این صحنه اتفاقی رخ نداد و سرنگونی بشار پنالتی نبود و داور به درستی ادامه بازی را اعلام کرد.

مظفری در پایان تصریح کرد: برخلاف این که این داور در ادوار گذشته لیگ قهرمانان چند قضاوت پراشتباه و پرحرف و حدیث را داشت در این دیدار رقابت قضاوت قابل قبولی را از خود ارائه داد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز