از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا؛

هشت نامزد پروژه همکاری مربیان اورآسیا معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۰۸:۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۹۲۶۵
هشت نامزد پروژه همکاری مربیان اورآسیا معرفی شدند
نامزدهای پروژه همکاری مربیان اورآسیا، از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی شدند که نام نوید مشجری از ایران هم در میان افراد برگزیده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پروژه انتخابی آسیا ۱۶ مربی از ۱۴ فدراسیون شرکت داشتند و با نظر کمیته مربیان که با حضور نمایندگان کشورهای عضو از جمله ژاپن، استرالیا، هند و چین به صورت آنلاین برگزار شد، نماینده کشور ایران نیز در جمع هشت نفر پایانی قرار گرفت. این کمیته آنلاین به ریاست «پارک کی‌وون» کره‌ای برگزار شد.

محمود افشاردوست از ایران، فنگ کون از چین، جن کاواکیتا از ژاپن، راسل بورگیو از استرالیا، شهاب‌الدین احمد الریامی از عمان و سرید هاران از هند در این ویدیو کنفرانس حضور داشتند.

این نشست ابتدا به گزینش ۱۶ تن از مربیان از فدراسیون‌های تابعه اقدام کرد و نامزدها می‌بایست مربیانی می‌بودند که یا در رده‌های سنی فعالیت می‌کنند و یا در نظر دارند مربی‌گری را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند.

نوید مشجری از ایران، مارتین کالینز از استرالیا، رن کی از چین، ویلاون آپینیاپونگ از تایلند، گو تنگ کوان ملوین از سنگاپور، ناصر احمد از پاکستان، حسین علی جعفر از بحرین و خانم زهرا فیاضی از افغانستان، هشت نفر انتخابی برای حضور در مرحله بعد هستند.

در نهایت چهار تن از این مربیان که باید به زبان انگلیسی هم مسلط باشند، به مرحله پایانی راه پیدا خواهند کرد.  این چهار مربی به همراه چهار مربی از کنفدراسیون والیبال اروپا در برنامه‌ای دو هفته‌ای در سال ۲۰۲۱ که شامل یک هفته حضور در اروپا و یک هفته حضور در آسیا می‌شود، شرکت خواهند کرد.

اولین دوره پرورش مربیان اورآسیا تا پایان سال ۲۰۲۱ در زمان‌های متفاوت و به شکل‌های حضوری و غیرحضوری، در چند مرحله برگزار خواهد شد که مرحله نخست حضوری از ۱۹ تا ۲۵ آوریل سال ۲۰۲۱ به میزبانی تایلند یا اندونزی است و مرحله دوم نیز به میزبانی قاره اروپا خواهد بود.

تمرینات پایه، آسیب‌شناسی و چگونگی برخورد با آسیب‌ها، تکنیک، تاکتیک و آنالیز، محور تدریس در این دوره‌ها به شمار می‌رود.

نظر شما