سعید عزیزیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

لک در برتری قرمزها سهم ویژه‌ای داشت/ تعویض‌های گل‌محمدی جواب داد/ راه صعود پرسپولیس هموار شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۹۷۰۰
لک در برتری قرمزها سهم ویژه‌ای داشت/ تعویض‌های گل‌محمدی جواب داد/ راه صعود پرسپولیس هموار شد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: حامد لک باید مراقب باشد که در پرسپولیس او را وارد حاشیه نکنند.

سعید عزیزیان، دروازه‌بان و مربی اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر التعاون اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. پرسپولیس کار را در نیمه اول خوب شروع کرد و خوب هم ادامه داد. گل‌محمدی در این دیدار به اکثرا بازیکنانی که تازه به خدمت گرفته بود فرصت داد و این نفرات توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. البته در اوایل نیمه دوم تیم مقابل حملاتی را داشت اما پرسپولیس خیلی زود توانست ابتکار عمل را به دست آورد و خوب بازی کرد و توانست حریف را غافلگیر کند. پرسپولیس با تعویضی که گل‌محمدی انجام داد توانست به گل برسد و در نهایت موفق شد بازی را با برد به پایان برساند.

مربی اسبق پرسپولیس در خصوص شانس این تیم برای صعود از این مرحله خاطرنشان کرد: به نظر من پرسپولیس شانس زیادی برای صعود دارد. من در مصاحبه قبلی هم گفتم این بازی مهم‌ترین بازی پرسپولیس است که باید در آن پیروز می‌شد. این 3 امتیاز خیلی مهم بود و خوشبختانه پرسپولیس توانست این 3 امتیاز را بگیرد و با روحیه خوبی که کسب کرده می‌تواند در دیدار بعد هم نتیجه بگیرد و مسیرش را برای صعود هموار کند.

دروازه‌بان پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد حامد لک در این دیدار تصریح کرد: لک در نیمه اول روی 2 حمله خطرناکی که روی دروازه پرسپولیس اتفاق افتاد عملکرد خوبی داشت و با تمرکز بالا روی این صحنه‌ها واکنش نشان داد. او در این دیدار اولین بازی‌اش را در پرسپولیس انجام داد و توانست با حواس جمع و تمرکز بالا بازی کند. در این میان باید به این موضوع اشاره کنم که داوود فنایی به خوبی توانسته با حامد لک کار کند و او را از لحاظ روحی و روانی برای حضور در تیم پرسپولیس آماده کند. به نظر من او روز خوبی را در این دیدار داشت و می‌توانیم بگوئیم لک در این برد سهم زیادی داشت.

عزیزیان در خصوص رقابت بین حامد لک و رادوشوویچ گفت: من حضور  لک را در پرسپولیس به فال نیک می‌گیرم. حضور لک در کنار رادو می‌تواند رقابت جالبی را برای ایستادن درون دروازه پرسپولیس ایجاد کند. در این میان توصیه‌ای برای حامد لک دارم و از او می‌خواهم حواسش جمع باشد تا در پرسپولیس وارد حاشیه نشود. تیم‌های بزرگ حاشیه زیادی دارند و این موضوع می‌تواند تمرکزش را به هم بزند. او باید خیلی باهوش باشد تا وارد این بازی‌ها نشود. او باید ببیند در چند سال قبل بازیکنانی که وارد حاشیه شدند، نتوانستند در  پرسپولیس دوام بیاورند و از تیم رفتند و نباید به سرنوشت این بازیکنان در پرسپولیس دچار شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز