حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس مقابل تیم‌های عربی کم نمی‌آورد/ عملکرد نعمتی در بازی با التعاون خوب بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۷:۰۶:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۹۷۰۴
پرسپولیس مقابل تیم‌های عربی کم نمی‌آورد/ عملکرد نعمتی در بازی با التعاون خوب بود
بازیکن اسبق پرسپولیس بر این باور است این تیم می‎تواند با هماهنگی بیشتر نفرات جدید با بازیکنان قبلی، در بازی‌های بعدی لیگ قهرمانان، تبدیل به تیم کامل‌تری شود.

حسین کعبی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و مربی تیم فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد بازی پرسپولیس برابر التعاون، گفت: این دیدار، بازی سختی برای پرسپولیس بود. به خصوص این که این تیم مقابل حریف عربستانی خود با ترکیب و ارنج  متفاوتی نسبت به بازی‌های اخیرش به میدان رفت و با توجه به این موضوع طبیعی بود که بازیکنان جدید هنوز با تیم و سایر نفرات هماهنگی لازم را نداشتند. در مجموع با وجود این که بازی با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید اما این تیم نمایش شاداب همیشه را نداشت که فکر می‌کنم این موضوع به خاطر فشار بازی‌هایی است که این تیم در اواخر لیگ و جام حذفی متحمل شده بود.  

او در ادامه تاکید کرد: فوتبالی که  همه ما از پرسپولیس می‌شناسیم فوتبال هجومی است اما در این بازی فکر کنم این تیم فقط 2 موقعیت داشت. در مجموع التعاون تیمی نبود که بتواند یقه تیم‌های ایرانی را بگیرد و پرسپولیس هم از حداقل فرصت‌هایی که در این دیدار داشت، حداکثر استفاده را برد و توانست پیروزی ارزشمندی را به دست آورد.

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص عملکرد بازیکنان جدید این تیم نیز تصریح کرد: به نظرم زمان لازم است تا نفرات جدید خود را با شرایط پرسپولیس وفق بدهند و بتوانند توانایی‌های کامل را در قالب تیمی پرسپولیس نشان دهند، با این وجود حامد لک از بین نفرات جدید، بهترین عملکرد را داشت و با سیوهای تماشایی خود تاثیر زیادی در این برد داشت و به پرسپولیس برای ثبت این پیروزی کمک زیادی کرد.

مربی فولاد در خصوص بازی بعدی پرسپولیس برابر التعاون، خاطرنشان کرد: به نظر من التعاون با کل قوا و با جان و دل می‌جنگند تا بتواند در بازی بعدی امتیاز بگیرد اما باید به این نکته اشاره کنم که پرسپولیس مقابل تیم‌های عربی هیچ‌وقت کم نمی‌آورد و با قدرت بازی می‌کند. پرسپولیسی که ما می‌شناسیم، می‌تواند نتایج مطلوبی در بازی‌های باقی‌ مانده‌اش بگیرد.

بازیکن اسبق جناح راست پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد سیامک نعمتی در پست دفاع راست تیم، گفت: نعمتی خوب جواب داد و او را از لحاظ فوتبالی و اخلاقی تائید می‌کنم چون فوتبالش در خدمت تیم است. نعمتی برابر التعاون خوب بازی کرد و مسئولیت‌هایی را که مربی از او خواسته بود به نحو احسن اجرا کرد. حضور او و شیری در این منطقه از زمین می‌تواند به سود تیم باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز