محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

از سرلک انتظار نداشتم!/ شجاع جور مهاجمان را کشید/ کار پرسپولیس در بازی امشب راحت‌تر است

۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۰۱۲۶
از سرلک انتظار نداشتم!/ شجاع جور مهاجمان را کشید/ کار پرسپولیس در بازی امشب راحت‌تر است
مدافع اسبق پرسپولیس براین باور است با توجه به پیروزی اخیر و شناخت نسبی که کادر فنی پرسپولیس از التعاون پیدا کرده‌اند، در بازی امشب کار راحت‌تری را نسبت به بازی قبل برابر این تیم دارند.

محمد نصرتی، مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس برابر التعاون عربستان اظهار داشت: پرسپولیس شروع خوبی برابر التعاون داشت اما رفته رفته تیم عربستانی در  ضدحملات خطرناک ظاهر شد اما عملکرد خوب بازیکنان پرسپولیس منجر به پیروزی تیم شد تا 3 امتیاز مهمی که قرمزها برای حفظ خود در جدول به آن نیاز داشتند به حساب شاگردان یحیی گل‌محمدی واریز شود.

او افزود:  با توجه به تغییر و تحولات در ترکیب پرسپولیس بازی حساسیت ویژه‌ای برای این تیم داشت اما همان‌طور که گفتم عملکرد تک تک پرسپولیسی‌ها منجر به این شد برد روحیه بحشی برای این تیم به ثبت برسد.

مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به عملکرد نفرات جدید این تیم در این دیدار تصریح کرد: سیوهای خوب حامد لک در این بازی از جمله اتفاقات خوب برای این دروازه‌بان تازه وارد سرخ‌ها بود. ضمن این که باید به این موضوع اشاره کنم که از میلاد سرلک توقع نداشتم این قدر در میانه زمین مسلط کار کند. او در این دیدار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. سایر نفرات از جمله آل‌کثیر، پهلوان، سعید آقایی و آرمان رمضانی هم بد کار نکردند و فکر می‌کنم نیاز به زمان است تا  نفرات جدید با تیم به هماهنگی کامل برسند.

نصرتی اشاره‌ای به عملکرد وحید امیری و سیامک نعمتی هم داشت و در این خصوص گفت: به نظر من تعدد پست، تمرکز وحید امیری را گرفته است. البته او مهره‌ای ارزشمند و کلیدی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. ضمن این که در مورد  سیامک نعمتی هم با توجه به شناختی که از نوع فوتبال او دارم، باید بگویم در خط هافبک نسبت به دفاع راست کارآیی بیشتری دارد و پرسپولیس می‌تواند با استفاده سیامک در میانه میدان از شوتزنی و کارهای ترکیبی او بهره بیشتری بگیرد.

از مدافع اسبق تیم ملی در خصوص گلزنی شجاع خلیل‌زاده سوال کردیم که تاکید کرد: او با گلزنی در این دیدار  جور مهاجمان پرسپولیس را کشید. زمانی که بازی گره می‌خورد، بازیکنان غیر مهاجم می‌توانند این گره را باز کنند که شجاع این کار را برای پرسپولیس انجام داد و گل حساسی را برای تیمش به ثمر رساند. 

محمد نصرتی در پایان در مورد بازی امشب پرسپولیس برابر التعاون خاطرنشان کرد: التعاون در خط دفاع، درون دروازه و خط حمله شرایط خوبی دارد اما در میانه میدان شرایط خوبی نداشت و پرسپولیس می‌تواند با کشاندن بازی به کناره‌ها و حضور موثر بشار و پهلوان بار دیگر این تیم را شکست دهد. با توجه به پیروزی اخیر پرسپولیس، بازیکنان این تیم در بازی پیش رو  اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت و باتوجه به  شناخت نسبی که از حریف پیدا کرده‌اند، کار راحت تری را در دیدار دوباره با التعاون خواهند داشت. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز