لیگ قهرمانان آسیا؛

شهرخودرو علیه رکوردهای منفی

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۳:۴۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۰۶۷۵
شهرخودرو علیه رکوردهای منفی
شاگردان مهدی رحمتی که حذف‌شان از مسابقات لیگ قهرمانان قطعی شده، این فرصت را دارند که در دو بازی باقی‌مانده علیه این تاریخ‌سازی منفی به میدان بروند و شایستگی‌های خود را به همگان اثبات کنند و خط تیره‌های مقابل گل‌های زده و برد در کارنامه آسیایی خود بردارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وقتی که سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی شهرخودرو انتخاب شد، مشخص بود مسابقات لیگ قهرمانان اهمیت زیادی برای این باشگاه ندارد. شهرخودرو با سرمربیگری رحمتی بی‌تجربه دو دیدار اخیر خود مقابل شباب‌الاهلی امارات را با 2 شکست یک بر صفر پشت سر گذاشت در حالی که پیش از این هم تحت هدایت مجتبی سرآسیایی نتوانسته بود امتیازی در هفته‌های اول و دوم لیگ قهرمانان به دست بیاورد. باخت چهارم شهرخودرو مقابل شباب‌الاهلی باعث شد این تیم رسما از گردونه مسابقات حذف شود و بدون امتیاز در قعر جدول گروه B قرار بگیرد تا به بلندپروازی‌های خود در آسیا پایان بدهد.

شهرخودرو در حالی بدون امتیاز در هفته چهارم لیگ قهرمانان قعرنشین است که موفق نشده هیچ گلی هم به ثمر برساند. همین موضوع باعث شده رکوردی منفی برای نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ثبت شود. شهرخودرو در طول چهار بازی اخیر حتی یکبار هم نتوانسته دروازه رقبا را فرو ریزد تا به تنها تیم ایرانی که در ادوار لیگ قهرمانان آسیا تا هفته چهارم موفق به گلزنی نشده، تبدیل شود. آنها در 2 بازی پایانی خود باید دو تیم قدرتمند الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان بازی کنند که سخت به نظر می‌رسد مقابل این حریفان سرشناس و نامدار نیز بتوانند امتیازی را کسب کنند و دست خالی از دوحه به مشهد نروند.

با این وجود شاگردان رحمتی این فرصت را دارند که در دو بازی باقی‌مانده علیه این تاریخ‌سازی منفی به میدان بروند و شایستگی‌های خود را به همگان اثبات کنند و خط تیره‌های مقابل گل‌های زده و برد در کارنامه آسیایی خود بردارند. شهرخودرو امشب از ساعت 19:30 به مصاف حریف عربستانی خود می‌رود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز