اصغر طالب‌نسب در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شکست‌های سپاهان را پای نویدکیا ننویسیم/ نوری فوتبال ایران را به آلمان ترجیح نمی دهد

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۵:۴۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۰۷۴۸
شکست‌های سپاهان را پای نویدکیا ننویسیم/ نوری فوتبال ایران را به آلمان ترجیح نمی دهد
بازیکن اسبق سپاهان و استقلال گفت: بعید می‌دانم مربی‌ای مثل الکس نوری حاضر به مربیگری در ایران و استقلال شود.

اصغر طالب‌نسب، بازیکن اسبق تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط زردپوشان دیار زاینده‌رود در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: درست نیست شکست‌های سپاهان در لیگ قهرمانان را به پای نویدکیا بنویسیم. وقتی سرمربی تیمی تغییر می‌کند تیم برای تطابق و آشنایی با افکار سرمربی جدید به زمان نیاز دارد. با توجه به اینکه نویدکیا بدون هیچ تجربه‌ای روی نیمکت سپاهان نشست نمی‌توان از او انتظار داشت نتایج خیلی خوبی را در بازی‌های اول بگیرد او هم به زمان نیاز دارد و قطعا می‌تواند در آینده نتایج بهتری با سپاهان بگیرد.

او ادامه داد: سپاهان در بازی با النصر فوتبال قابل قبولی ارائه داد و فکر می‌کنم حتی اگر خود قلعه‌نویی در این بازی روی نیمکت سپاهان حضور داشت باز هم سپاهان شکست می‌خورد چون آن دیدار شرایط خاصی داشت. سپاهان هم با نویدکیا به زمان نیاز دارد تا بتواند خودش را پیدا کند. نویدکیا با اینکه بازیکن بسیار خوبی بوده ولی دنیای مربیگری با بازیگری تفاوت زیادی دارد و فعلا نباید از او انتظار خاصی داشته باشیم.

طالب‌نسب با اشاره به اینکه باشگاه سپاهان باید از نویدکیا حمایت کند، افزود: باشگاه سپاهان یا نباید تصمیم به انتخاب نویدکیا می‌گرفت یا حالا که این انتخاب را کرده باید پای آن بایستد. با توجه به اینکه نویدکیا از بدنه خود باشگاه سپاهان است و محبوبیت زیادی نزد هواداران دارد فکر می‌کنم حتی اگر نتایج خوبی نگیرد تا مدتی از او حمایت شود. باشگاه باید از نویدکیا حمایت کند و به او فرصت دهد.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به دوران مربیگری مجیدی در استقلال گفت: برخی شاید حضور نویدکیا در سپاهانرا  با حضور مجیدی در استقلال مقایسه کنند که این مقایسه از جهاتی نادرست است. شرایط استقلال با سپاهان تفاوت زیادی دارد کما اینکه معتقدم در اتفاقاتی که مدت اخیر در استقلال افتاده مجیدی اشتباه کرد؛ او باید صبر می‌کرد و بعد از قهرمانی تیمش در جام حذفی برخی مسائل را بازگو می‌کرد. به اعتقاد من مجیدی بی‌تجربگی کرد و باید تا پایان لیگ قهرمانان سرمربی استقلال می‌ماند. البته باشگاه استقلال هم نباید این همه برای بازگرداندن استراماچونی تلاش می‌کرد چون الان استقلال فرصت انتخاب سرمربیان دیگر را از دست داد.

طالب‌نسب در خصوص حضور الکس نوری در استقلال بیان کرد: شرایط نوری هم تقریبا مثل استراماچونی است و بعید می‌دانم او هم برای مربیگری به ایران بیاید چون وقتی یک مربی از بوندس‌لیگا پیشنهاد داشته باشد منطقی نیست بیاید و در ایران مربیگری کند. استقلال برای ما تیمی بزرگ و دوست داشتنی است اما برای خارجی‌ها یک تیم معمولی است و قطعا نوری مربیگری در آلمان را به ایران ترجیح می‌دهد.

او در خصوص دیدار امشب استقلال مقابل الشرطه عراق گفت: به نظر من مشکلی که برای استقلال پیش می‌آید درست مثل همان مشکلی است که در بازی با تراکتور برای این تیم پیش آمد. استقلال در بازی با تراکتور مشکل عدم تمرکز داشت و فکر می‌کنم در بازی با الشرطه هم همین موضوع برای آبی‌ها در 30 دقیقه ابتدایی بازی دردسر شود ضمن اینکه استقلال دو هفته است بازی نکرده و تا حدودی از آمادگی ایده‌آل خارج شده است. با این حال امیدوارم امشب اتفاق خوبی برای نماینده کشورمان رخ دهد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز