بررسی سرمربیان لیگ برتری؛

مجتبی حسینی؛ ورود به دنیای نفر اول‌ها

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۰:۵۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۰۸۱۷
مجتبی حسینی؛ ورود به دنیای نفر اول‌ها
دستیار سابق یحیی گل‌محمدی سرمربیگری تیم نفت مسجدسلیمان را در لیگ بیستم برعهده دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجتبی حسینی در لیگ برتر فوتبال ایران بیشتر از اینکه به عنوان سرمربی خود را مطرح کند، دستیار بوده است. این بار او چالشی دشوار را پذیرفته و قرار است در لیگ بیستم سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را بپذیرد. تیمی که سال قبل با وجود مشکلات مالی فراوان با مهدی تارتار نتایج خوبی بگیرد و در رده هشتم جدول بایستد. حسینی که سال گذشته سرمربیگری مس کرمان را پذیرفت و نتوانست به همراه این تیم به لیگ برتر صعود کند، به دنبال این است که امسال خود را به عنوان یک سرمربی موفق در فوتبال ایران معرفی کند. او از جمله مربیان جوان فوتبال ایران است که هنوز به 50 سالگی هم نرسیده میانگین سنی مربیان شاغل در لیگ بیستم را کاهش داده است.

دستیاری در قامت سرمربی

او حضور در مربیگری را از سال 1389 با دستیاری یحیی گل‌محمدی در نساجی مازندران آغاز کرد. حسینی با گل‌محمدی به صبای قم رفت و در آنجا هم دستیاری یحیی را تجربه کرد. وقتی گل‌محمدی در میانه‌های راه لیگ یازدهم صبا را رها کرد و به پرسپولیس رفت باز هم حسینی را با خود برد تا این مربی حضور در جمع قرمزهای پایتخت را هم تجربه کند. حسینی بعدها در نفت تهران و ذوب‌آهن هم دستیار یحیی بود اما بعد از جدایی گل‌محمدی از تیم سبزپوش اصفهانی در لیگ هفدهم سرمربی ذوب‌آهن شد و همراه این تیم در رده چهارم جدول قرار گرفت. دوران نفر اول بودن حسینی خیلی طول نکشید و او باز هم وفاداری به یحیی گل‌محمدی را ثابت کرد.

حسینی به واسطه حضور یحیی در تیم تراکتور، به تبریز رفت و کارش را به عنوان دستیار گل‌محمدی در این تیم آغاز کرد اما یحیی از سمت خود استعفا کرد ولی با نظر هیات مدیره باشگاه تراکتور حسینی ملزم شد به فعالیتش در کادر فنی سرخ‌پوشان ادامه ‌دهد و به طور موقت سرمربی تراکتور بماند. بعد از حضور سرمربی جدید تراکتور، یعنی ارطغرل ساغلام، او تصمیم گرفت دستیار خود را از ترکیه بیاورد و مجتبی حسینی هم دیگر نمی‌توانست با توجه به این شرایط در تراکتور بماند و تبریز را ترک کرد.

او سال بعد سرمربی تیم اکسین البرز شد اما حضورش در این تیم هم یک سال بیشتر طول نکشید. حسینی سال گذشته هم سرمربی مس کرمان شد و با اینکه تا هفته آخر در جمع تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بود اما به دلیل یک گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک، تیمش از صعود بازماند. امسال هم قرار است حسینی را در لیگ برتر با تیم بحران زده نفت مسجدسلیمان، که همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، را به عنوان سرمربی ببینیم.

آنچه درباره حسینی مطرح است ورود او به دنیای سرمربیان است. البته به شرطی که باز هم تصمیم به نفر دوم بودن نگیرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز