محسن بابایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پول در لیگ حرف اول را می‌زند/ انتظارات را کمتر کنیم

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۶:۰۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۱۹۰۱
پول در لیگ حرف اول را می‌زند/ انتظارات را کمتر کنیم
پیشکسوت کشتی آزاد گفت: پول در لیگ حرف اول را می‌زند اما سلامتی از هر مسئله دیگری مهم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن بابایی، پیشکسوت کشتی آزاد، درباره ارزیابی خود آخرین وضعیت تیم‌ ملی برای حضور در مسابقات صربستان، اظهار کرد: مسابقات جهانی در واقع گزینشی المپیک توکیو هم است بنابراین هم برای ما و هم برای رقبای ایران بسیار حائز اهمیت است اما اینکه که قطعا این مسابقات در چنین شرایطی برگزار خواهد شد یا خیر را باید منتظر بمانیم تا اتحادیه جهانی تصمیم قطعی خود را اعلام کند.

او اضافه کرد: کشتی ایران پتانسیل خیلی خوبی دارد و اکثر بازیکنان ما خود ساخته هستند، بنابراین بعید هم نیست که بتوانند چه در مسابقات جهانی و یا چه در مسابقات المپیک نتیجه بگیرند. واقعیت این است که الان 6 ماه است همه مسابقات و اردوها تعطیل شدند و انتظار داشتند کار درستی نیست.

بابایی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ و اردوهای تیم‌ملی گفت: هدف فدراسیون از برگزاری مسابقات و اردوهای تیم‌ملی این است که بازیکنان را زیر نظر داشته باشد وگرنه در چنین وضعیتی اصلا کار درستی نیست. درست است که در لیگ پول حرف اول را می‌زند و شاید تنها راه درآمد بازیکنان هم همین لیگ باشد اما سلامتی از هر مسئله دیگری مهم‌تر است و اگر سلامتی نباشد پول هم ارزش نخواهد داشت. به نظرم در چنین شرایطی باید بازیکنان را بیشتر از نظر روحی آماده نگه داریم که این کار هم نیازمند این است که از حاشیه دوری کنیم که البته کشتی این چند وقت هم خیلی دور از حاشیه نبوده است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز