قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ذوب‌آهن می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد/ برای پهلوان آرزوی موفقیت می‌کنم

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۱۹۱۱
ذوب‌آهن می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد/ برای پهلوان آرزوی موفقیت می‌کنم
کاپیتان باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: لیگ نوزدهم لیگ عجیبی برای ما بود و حالا در تلاش هستیم روزهای خوبی را در فصل بعد برای ذوب‌آهن رقم بزنیم.

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین شرایط تیمش، اظهار داشت: حدود 3-4 روزی است که تمرینات مان را شروع کردیم و برای حضور در لیگ بیستم آماده می شویم، ان‌شاءالله که روز به روز بهتر شویم و می‌توانیم در شروع لیگ یک تیم خوب و هماهنگی داشته باشیم.

او در ادامه در خصوص شرایط تیم در فصل نقل و انتقالات، افزود: به نظرم بازیکنان خیلی خوب و تاثیرگذاری از تیم ما جدا شدند و به تیم‌های دیگر رفتند. به نظرم در مقابل توانسته‌ایم در بحث جذب نفرات جدید موفق عمل کنیم و بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شده‌اند و من امیدوارم این نفرات سریع‌تر با تیم هماهنگ شده و به ما کمک کنند.

کاپیتان باتجربه ذوبی‌ها در مورد حضور رحمان رضایی به عنوان سرمربی جوان در ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: آقای رضایی یکی از مربیان جوان و خوشفکری است که فکر می‌کنم فوتبالش و اوج پیشرفتش را از ذوب‌آهن شروع کرد و حالا در لباس جدید در کسوت مربیگری دوباره به خانه‌اش برگشته است. ان‌شاءالله همه چیز خوب پیش برود و ما هم بتوانیم به تیم کمک کنیم و در حضور ایشان با ذوب‌آهن در لیگ بیستم روزهای خوبی داشته باشیم.

او در ادامه در خصوص شرایط تیمش در فصل بعد، افزود: کارمان خیلی سخت است ولی امیدواریم با بازیکنان و کادر جدید و با کمکی که باشگاه و مدیریت انجام می‌دهد، بتوانیم یک تیم خوب داشته باشیم. به نظر  لیگ نوزدهم واقعا لیگ عجیبی بود، هم از نظر شرایط ذوب‌آهن و همه شرایط کرونا! این در حالی بود که شرایط کرونایی کار را برای تیم ما، مربیان و بازیکنان خیلی سخت‌تر کرد. خدا را شکر با همه فراز و نشینی که وجود داشت توانستیم کار را به پایان برسانیم. در حال حاضر باشگاه برنامه‌ریزی خوبی انجام داده و خیلی امیدواریم بتوانیم تیمی در خور نام ذوب‌آهن و هوادارانش که واقعا سال سختی پشت سر گذاشتند، بسازیم.

حدادی‌فر با تمجید از عملکرد احسان پهلوان، بازیکن فصل قبل ذوب‌آهن، در بازی‌هایی که در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس انجام داده، گفت: پهلوان واقعا یکی از بازیکنان خوب و تاثیرگذار است. او هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی بازیکن خوبی است که برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم. به نظر من پهلوان در پرسپولیس هم  خیلی خوب و تاثیرگذار است و در بازی‌هایی که برای پرسپولیس انجام داده هم در دفاع و هم در فاز حمله  خوب عمل کرده و خیلی زود توانسته اعتماد کادر فنی پرسپولیس را هم جلب کند. ان‌شاءالله که روزهای خیلی بهتری را  هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی داشته باشند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز