بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کار استقلال دشوار است/ مربیان شهرخودرو و سپاهان بی‌تجربه هستند

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۵:۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۱۹۱۳
کار استقلال دشوار است/ مربیان شهرخودرو و سپاهان بی‌تجربه هستند
کارشناس فوتبال کشورمان نتایج تیم‌های ایرانی حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را مورد ارزیابی قرار داد.

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال کشورمان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به نتایج تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: من بازی‌های پرسپولیس را بیشتر پیگیری کردم و این تیم در 2 بازی اول خود در این رقابت‌ها توانست نتیجه خوبی را کسب کند.

سرمربی اسبق استقلال در خصوص بازی اخیر آبی‌پوشان برابر نماینده عراق، تصریح کرد: استقلال برابر الشرطه نتیجه خوبی نگرفت و وضعیت خوبی ندارد. اگر این تیم می‌توانست مقابل حریف عراقی‌اش به پیروزی برسد می‌توانست صعودش را قطعی کند اما این اتفاق رخ نداد تا کار صعود به مرحله بعد به اما و اگر کشیده شود. در شرایط فعلی استقلال باید خیلی تلاش کند تا به عنوان تیم دوم صعودش را قطعی سازد.

مربی تیم ملی در جام جهانی 1998 در واکنش به نتایجی که تیم‌های شهر خودرو و سپاهان کسب کردند، گفت: متاسفانه این 2 تیم نتوانستند نتایج خوبی را بگیرند و با ناکامی‌های متوالی خیلی زود شانس خود را برای صعود از دست دادند و راهی برای جبران ندارند.

ذوالفقارنسب در مورد علل ناکامی این 2 تیم اظهار داشت: تغییرات مدیریتی برای سپاهان و تغییرات کادر فنی برای هر 2 تیم یکی از اصلی‌ترین علل ناکامی این 2 تیم بوده است. سرمربیان جوانی که در حال حاضر سکان هدایت شهرخودرو و سپاهان را برعهده دارند، از تجربه لازم در عرصه مربیگری در مسابقات برون مرزی برخوردار نبودند. ضمن این که تغییراتی در زمینه بازیکنان در این تیم‌ها در مقایسه با بازی‌های‌شان در لیگ برتر ایجاد شده بود و این موضوع نیز در این اتفاق بی‌تاثیر نبود و در نهایت این مسائل دست به دست هم داد تا شهرخودرو و سپاهان نتوانند نتایج خوبی در لیگ قهرمانان کسب کنند. 3/5

نظر شما