انقلاب شکوهمند اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده است؛

جوهری: حماسه‌سازی رزمندگان ایران در دنیا ماندگار شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۲۱۷۲
جوهری: حماسه‌سازی رزمندگان ایران در دنیا ماندگار شد
رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی که با خون بیش از 200 هزار شهید سرافراز آبیاری شده امروز به آنچنان درخت تنومندی تبدیل شده که وارد آوردن زخمی کوچک بر پیکره آن به آرزویی عبس و بیهوده برای دشمنانش مبدل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی جوهری، رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی در آستانه آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: آغاز هفته دفاع مقدس فرصتی است تا یاد و خاطره شجاعت های مردانی را یادآوری کنیم که در دفاع از مرزهای ایران اسلامی، حماسه هایی را آفریدند که نه فقط در تاریخ این مرز و بوم بلکه برای همیشه در تاریخ دنیا، سربلندی و افتخار را نصیب ایران و ایرانی نمودند.

او افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی که با خون بیش از 200 هزار شهید سرافراز آبیاری شده امروز به آنچنان درخت تنومندی تبدیل شده که وارد آوردن زخمی کوچک بر پیکره آن به آرزویی عبس و بیهوده برای دشمنانش مبدل شده است.

رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی تصریح کرد: امروز و پس از گذشت 40 سال از آن دوران حماسه و شور، ملت با بصیرت و انقلابی ایران همانند پدران و برادران خود آماده لبیک گویی به ولی فقیه زمان و نبرد با دشمنانی هستند که در این سال ها، از کوچکترین فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و کشور غافل نبوده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز