لیگ قهرمانان آسیا؛

بازی مرگ را زندگی کن

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۲۳۶۷
بازی مرگ را زندگی کن
آبی‌پوشان ایرانی فقط در صورت پیروزی در دیدار امشب مقابل الاهلی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته پایانی لیگ قهرمانان درحالی برگزار می‌شود که نماینده ایران در گروه A برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی چاره‌ای جز برد ندارد. شاگردان مجید نامجومطلق که به دلیل انصراف تیم الوحده امارات در هفته‌های سوم و چهارم استراحت کردند، در هفته پنجم مقابل الشرطه عراق با تساوی یک-یک متوقف شدند تا شانس صعودشان کمتر شود.

در گروه A هم اکنون استقلال با 2 امتیاز تیم سوم و آخر جدول بشمار می‌رود اما در صورت برد برابر الاهلی با 5 امتیاز به دور حذفی بازی‌ها صعود می‌کند. در این صورت الاهلی با 6 امتیاز صدرنشین گروه می‌شود و استقلال هم با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد خواهد شد و الشرطه هم با 5 امتیاز و با عنوان سومی به کار پایان می‌دهد.

در صورت تساوی در تنها بازی باقی مانده گروه الاهلی شمار امتیازاتش به عدد 7 می‌رسد. الشرطه 5 امتیاز کسب کرده و با حضور در رده دوم جدول به دور بعدی بازی‌ها صعود خواهد کرد و استقلال هم با 3 امتیاز از صعود به دور بعد باز می‌ماند.

بدترین نتیجه ممکن برای آبی‌ها شکست در این دیدار است که الاهلی را 9 امتیازی خواهد کرد. آن‌وقت الشرطه با 5 امتیاز در رده دوم قرار می‌گیرد و استقلال هم با دو امتیاز و کسب رده سومی به کار پایان می‌دهد.

ضمن اینکه الاهلی با هر نتیجه‌ای به دور حذفی بازی‌ها صعود خواهد کرد، الشرطه برای صعود باید منتظر نتیجه دیدار استقلال برابر الاهلی باشد. استقلال هم تنها در صورت پیروزی راهی دور بعدی بازی‌ها خواهد شد.

در حالی که شنیده می‌شد استقلال برای بازی حساس امشب مقابل الاهلی عربستان وریا غفوری را در اختیار ندارد اما براساس اعلام پزشکان استقلال او می‌تواند در این بازی به میدان برود.

احتمال اینکه علی کریمی برخلاف بازی مقابل الشرطه از ابتدا در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار بگیرد زیاد است چون قطعا نامجومطلق ریسک نمی‌کند و می‌داند تیمش برای صعود فقط به برد نیاز دارد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز