جدایی زودهنگام سرمربی نفت مسجدسلیمان

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۲۶۱۷
جدایی زودهنگام سرمربی نفت مسجدسلیمان
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان قبل از آغاز لیگ بیستم از حضور در این تیم انصراف داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان باعث شد مجتبی حسینی سرمربی این تیم که چند روز پیش به عنوان نفر اول کادر فنی این تیم جنوبی انتخاب شده بود از سمت خود کناره گیری کند.

حسینی با انتشار متنی که در ادامه می خوانید دلایل این استعفا را بیان کرده است:

"نمی‌خواستم شرمنده بهترین و صادق‌ترین مردم شوم و صادقانه بگویم که این افتخار شاید از بخت بد من، در شرایط کنونی نصیبم نشده باشد. 

وقتی پیشنهاد نفت را قبول کردم امید داشتم با توجه به وعده‌ها و امیدواری‌ها بتوانیم در کنار هم یک فصل باشکوه و موفق را پشت سر بگذاریم. در شهر اولین‌ها باید برای برترین بودن تلاش کرد. تصوری که داشتم این بود که موانع و مشکلات طبق وعده‌ها برطرف و کنار زده خواهد شد اما طی مدت اخیر هیچ تلاشی برای این موضوع ندیدم. نمی‌خواستم شرمنده تک تک شما شوم و دوست ندارم شرایط به شکلی شود که نتوانم این امانت بزرگ که متعلق به هواداران است را به جایی که استحاق و شأن آن را دارد برسانم. 

عذر مرا پذیرا باشید و امیدوارم با حمایت و توجهی که “باید” صورت گیرد نفت مسجدسلیمان به لیاقت خود دست پیدا کند. این اتفاق بزرگ‌ترین آرزوی من است و رفتنم هم بیشتر به این دلیل است که مسوولان بیشتر متوجه مشکلات شوند و برای آن‌چه که باید تلاش بیشتری داشته باشند. خوشحالم از این بابت که این جدایی زودتر از این اتفاق افتاد که دلبسته‌تر به این تیم و مردمش نشوم و امیدوارم بابت اینکه این رفتن باعث توجه به تیم شود و ناراحتم از اینکه این افتخار همراهی را خیلی زود از دست دادم."

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز