امروز منتشر شد؛

پیام رئیس فدراسیون والیبال به مناسبت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۲۹۹۲
پیام رئیس فدراسیون والیبال به مناسبت هفته دفاع مقدس
داورزنی به مناسبت هفته دفاع مقدس، پیامی را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی به مناسبت هفته دفاع مقدس، پیامی به شرح زیر صادر کرد.

مقام معظم رهبری:
«دفاع مقدس، یکی از عقلانی‌ترین و مدبرانه‌ترین حرکات ملت ایران بود.»

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس به‌عنوان یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش‌ها در راستای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

مقاومت جانانه مردم در هشت سال دفاع مقدس و تحمل سختی‌ها مقابل هجوم دشمن متجاوز، موجب شد تا شاهد به زانو درآمدن دشمنان و عزت و سرافرازی امت مسلمان و استحکام حکومت ولایی و تمامیت ارضی کشور و حصول خودباوری در عرصه دانش، پژوهش، فناوری و نیل به اهداف بلند در سازندگی ایران اسلامی باشیم.

بی گمان منشا این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها تبلور روح ایمان و وحدت در رزمندگان اسلام و در پرتو توجهات حق تعالی بوده است.

آنچه امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، قدم برداریم.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های تمامی شهیدان گران‌قدر، رزمندگان و ایثارگران، بدین‌وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز داشته و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون مردم شریف کشورعزیزمان را در پرتو منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

محمدرضا داورزنی
رئیس فدراسیون والیبال

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز