سعید نعیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اگر بگذارند، پرسپولیس صعود می‌کند/ با این شرایط هم نعمتی ضرر می‌کند هم تیم!

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۶:۰۸:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۳۱۲۶
اگر بگذارند، پرسپولیس صعود می‌کند/ با این شرایط هم نعمتی ضرر می‌کند هم تیم!
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است نفوذ کشورهای عربی در کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شده لیگ قهرمانان آسیا نیز تحت‌الشعاع این موضوع قرار بگیرد.

سعید نعیم‌آبادی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس تا قبل از بازی الدحیل نتایج خوبی را کسب کرده بود اما متاسفانه با شکستی که برابر تیم قطری برایش رقم خورد، کارش برای صعود به مرحله بعد سخت شد اما هنوز هم بر این باور هستم پرسپولیس می‌تواند با پیروزی برابر الشارجه به مرحله بعدی صعود کند.

او در ادامه تصریح کرد: موضع مهم این است که نفرات تاثیرگذاری از پرسپولیس جدا شده‌اند و نیروهای جایگزین هنوز نتوانسته‌اند جای نفرات جدا شده را پر کنند. البته نمی‌توان گفت این نفرات، نیروهای خوبی برای پرسپولیس نیستند، با توجه به این که این بازیکنان به تازگی به پرسپولیس اضافه شده‌اند برای هماهنگی با تیم به زمان نیاز دارند و امیدوارم این هماهنگی هرچه زودتر ایجاد شود.

نعیم‌آبادی در خصوص شکست اخیر پرسپولیس برابر الدحیل نیز گفت: پرسپولیس در آن دیدار مستحق شکست نبود و به ناحق بازنده شد. اگر چه در صحنه‌ای که منجر به پنالتی برای الدحیل شد، شجاع کمی بی‌احتیاطی کرد اما آن صحنه به هیچ عنوان پنالتی نبود. به هرحال داور سریلانکایی در آن بازی قضاوت ضعیفی داشت و در صحنه‌هایی که 50-50 هم بود، به سود قطری‌ها سوت می‌زد که با توجه به نفوذ عجیب عرب‌ها به‌خصوص قطری‌ها در AFC این موضوع اصلا عجیب نیست! وقتی به راحتی کارت قرمز بازیکن تیم قطری پاک می‌شود، گرفتن پنالتی مشکوک که کار خاصی نیست!

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: انتظار زیادی نیست که بخواهیم فدراسیون ایران در این ماجراها ورود کند و از حقوق باشگاه‌های ایرانی دفاع کند. البته شاید از فدراسیونی که خودش اینقدر مشکل دارد، نباید این انتظار را داشت! در حال حاضر نمی‌توان گفت عرب‌ها در AFC نفوذ دارند، بهتر است بگوئیم آنها حاکم مطلق و تصمیم گیرنده این نهاد فوتبالی در آسیا هستند که حتی قوانین فوتبالی را به راحتی عوض می‌کنند و کارت قرمز بازیکن تیم قطری را می‌بخشند!

دفاع راست سال‌های گذشته پرسپولیس در خصوص حضور سیامک نعمتی در این پست نظر جالبی دارد و در این باره، اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر دفاع راست ثابتی ندارد و موقتا از سیامک نعمتی در این پست استفاده می‌کند که فکر می‌کنم این پست، برای او خوب نباشد. من اگر به جای مربیان پرسپولیس بودم، از سیامک به عنوان مهاجم استفاده می‌کردم چون اعتقادم بر این است با توجه به خلاقیت و توانایی که او دارد، می‌تواند در این پست بهتر عمل کند. با استفاده از نعمتی در دفاع راست هم خودش ضرر می‌کند هم پرسپولیس.

نعیم‌آبادی گفت: پرسپولیس می‌تواند برابر الشارجه برنده شود به شرط آن که داوری مثل بازی قبل علیه ما نباشد. اگر عدالت در بازی از سوی تیم داوری اجرا شود، این پرسپولیس توان پیروزی برابر الشارجه را دارد. 4

نظر شما