بررسی سرمربیان لیگ برتری؛

ابراهیم صادقی؛ جوان و آینده‌دار

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۴:۵۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۳۱۵۰
ابراهیم صادقی؛ جوان و آینده‌دار
سایپا برای لیگ بیستم هم با ابراهیم صادقی به میدان می‌رود تا مدیریت این باشگاه نشان دهد به مربی جوان و باانگیزه خود اعتماد زیادی دارد و به او فرصت می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ باشگاه سایپا در لیگ نوزدهم سرمربی جوان و آینده‌داری را به فوتبال ایران معرفی کرد و ابراهیم صادقی، کاپیتان اسبق و وفادار نارنجی‌پوشان به عنوان سرمربی سایپا انتخاب شد. صادقی که جانشین دایی شد، با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه پا به لیگ نوزدهم گذاشت.

صادقی و شاگردانش لیگ را خوب شروع کردند. سایپا با پیروزی‌های پرگل مقابل تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن و نساجی مازندران آغاز خوبی داشت اما از اواسط نیم فصل اول افت این تیم شروع شد و سایپا به تدریج به نیمه پایانی جدول اضافه شد. این تیم تا قبل از تعطیلات لیگ به دلیل شیوع کرونا نتایجی بهتر از تساوی و شکست به دست نمی‌آورد تا اینکه فوتبال با تعطیلات غیرمنتظره 4 ماهه روبه‌رو شد و بعد از شروع لیگ برای بقا در لیگ تلاش کرد.

سایپایی‌ها با وجود اینکه از تیم‌های قعرنشین جدول بودند اما لقب گربه سیاه مدعیان را در لیگ نوزدهم به خود اختصاص داد. شاگردان ابراهیم صادقی پس از شروع دوباره لیگ مقابل تیم‌های مدعی مثل سپاهان، استقلال، شهرخودرو و فولاد تسلیم نشدند و فقط یک شکست مقابل پرسپولیس را در کارنامه خود ثبت کردند. سایپایی‌ها با 7 تساوی، یک پیروزی و یک شکست در 9 بازی باقیمانده لیگ با اتکا به شکست پارس جنوبی مقابل نفت مسجدسلیمان توانستند بقا در لیگ را جشن بگیرند.

سایپا در لیگ نوزدهم جوان‌ترین تیم مسابقات را در اختیار داشت و دلیل نمایش ضعیف هم همین موضوع از سوی ابراهیم صادقی عنوان شد. با وجود اینکه سایپا تا هفته‌های پایانی لیگ جزو کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول بود اما مدیریت این باشگاه از سرمربی جوان خود حمایت کرد و سایپا جزو معدود تیم‌های لیگ نوزدهم بود که با وجود کسب نتایج ضعیف هیچ تغییری در کادر فنی خود ایجاد نکرد.

سایپا برای لیگ بیستم هم با ابراهیم صادقی به میدان می‌رود تا مدیریت این باشگاه نشان دهد به مربی جوان و باانگیزه خود اعتماد زیادی دارد و به او فرصت می‌دهد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز